Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.

Betaalstrategie

Betalen met je mobiel, de subscription economy, data inzetten om sneller betaald te krijgen: de wereld van de betaalmarkt staat op zijn kop. Onderstaande inzichten, adviezen en inspirerende voorbeelden rondom het proces van betaald krijgen helpen je om je betaalstrategie te verbeteren en daarmee de klantbeleving te verhogen.

IN SAMENWERKING MET

In een turbulente wereld verandert het koopgedrag in een steeds hoger tempo. Ondernemers die verandering omarmen floreren. Wij geloven dat iedere ondernemer uniek is. Dat vraagt om een persoonlijke betaaloplossing. In deze veranderende wereld ontwikkelen we als partner betaalstrategieën die groei versnellen.

Meer over betalen
online datingsites betalen betaalstrategie

Betalen met liefde: op deze datingsites staat de klantervaring voorop

Online daten? Miljoenen Nederlanders doen het. De ondernemers van e-Matching en MatchMedia vertellen over hun klantvriendelijke aanpak: 'we hopen we...

clock 3 min

Zo verleidt VI abonnees voor print én online

VI is het langstlopende voetbaltijdschrift van Nederland, het eerste VI-magazine werd al in 1965 gedrukt. En ook nu is het...

clock 3 min

achteraf betalen

Achteraf betalen? Wen er maar aan

Steeds meer klanten betalen hun online aankopen achteraf. Maar veel bedrijven hebben hierover nog hun twijfels. Niet nodig, zeggen aanbieders...

clock 5 min

Girav lange t-shirts goede branding is belangrijk

Waarom een goede branding zo belangrijk is voor je merk

Een goede branding is cruciaal voor de merkbeleving. Sla de betaalstraat daarbij vooral niet over. ‘Een consequente huisstijl voorkomt dat...

clock 3 min

impact van corona op betaalgedrag

Dit is de blijvende impact van corona op het online consumentengedrag

De coronacrisis houdt onze maatschappij al een jaar lang in haar greep. Wat heeft dat gedaan met ons online koop-...

clock 4 min

Neuromarketing in de betaalmarkt: zo betalen klanten (onbewust) graag de rekening

Betalen doet letterlijk pijn, blijkt uit onderzoek. Hoe kun je de checkout aangenamer maken? Neuromarketeer Tim Zuidgeest onderzoekt hoe onze...

clock 4,5 min

Marcel Landeweerd Webwinkelkeur conversie verhogen

10 trends in conversieverhoging: dít wordt in 2021 nog belangrijker

Een zo hoog mogelijke conversie: daarom draait het bij webwinkels. Wat zijn de laatste trends en ontwikkelingen op dit vlak?...

clock 3,5 min

Lennard van Eijsden feyenoord

Hoe Feyenoord zijn supporters ontzorgt op ticketgebied

Gebruiksgemak voor de supporter én een vlekkeloze ticketverkoop: ticketingplatform Tymes4 werd specifiek ontwikkeld voor clubs in het betaald voetbal. Feyenoord...

clock 4 min

online marktplaats betaalstrategie

Dit is de ideale betaalstrategie voor een online marktplaats

Het aantal online marktplaatsen neemt snel toe. De betaalinfrastructuur voor zo’n online marktplaats is complexer dan bij een ‘gewone’ webshop....

clock 3,5 min

Stel je webshop open voor andere partijen

Amazon, Bol.com en Marktplaats zijn de meest bekende voorbeelden van online marktplaatsen. Websites waarop meerdere aanbieders hun producten of diensten kwijt kunnen. Steeds meer e-commerce partijen springen in op deze trend. Hoe succesvol is zo’n online marktplaats en zou jij jouw webshop ook moeten openstellen voor derden?

Download gratis

Een nieuw verdienmodel voor softwareproviders

Als softwareleverancier wil je jouw klanten zo goed mogelijk faciliteren. Het aanbieden van een betaaloplossing hoort hier ook steeds vaker bij. Maar wat komt er bij het creëren van zo’n nieuw verdienmodel kijken?

Download gratis

Betaalstrategie optimaliseren voor beginners én gevorderden

Je klanten online laten betalen, hoe gaat dat in de praktijk? In deze whitepaper lees je hoe Auto.nl, V&D en POM hun online betaalstrategie opstarten, uitrollen en perfectioneren.

Download gratis
/
Campspace

Campspace: het geheim van een succesvolle marktplaats

Het in 2017 opgerichte Campspace voorziet in een groeiende behoefte aan bijzondere kampeerplekken. Oprichter Hugo van Donselaar over zijn ervaring...

clock 4 min

online marktplaatsen online marktplaats webshop

Waarom ook jij een online marktplaats moet beginnen

Online marktplaatsen schieten momenteel als paddenstoelen uit de grond. Hoe komt dat? En wanneer is het interessant om ook een...

clock 4,5 min

boost conversie verhogen

10 conversieboosters voor je webshop

Wat moet je doen als je een zo hoog mogelijke conversie wil? Ontdek de tien grootste conversieboosters waarmee je consumenten...

clock 4,5 min

JohnBeerens.com

Hoe JohnBeerens.com jaarlijks flink groeit en de omzet zag verdubbelen in de coronacrisis

JohnBeerens.com groeit al jaren als kool. Om het merk te versterken en de conversie verder op te stuwen, investeert de...

clock 4,5 min

come-back plan subscription opzeggers breed

Win in 4 stappen een abonnee terug

Aan het begin van de coronacrisis hebben veel mensen abonnementen waar ze geen gebruik van konden maken opgezegd. Zoals bijvoorbeeld...

clock 3 min

Een zelflerende checkout, hoe werkt dat?

Circa 52 procent van alle betalingen gaat inmiddels via de smartphone. Nieuwe initiatieven spelen hierop in door het betaalgemak te...

clock 3,5 min

e-wallets toekomst

Hebben e-wallets de toekomst?

De e-wallet rukt op als betaalmiddel, ook in Nederland. Hoe ziet de markt rondom e-wallets eruit? En welke e-wallets zijn...

clock 3,5 min

request to pay

Hoe je als webshop laagdrempelig betalen in heel Europa mogelijk maakt

Een Europese, iDEAL-achtige betaalmethode die grensoverschrijdend betalen een stuk eenvoudiger maakt: dat is Request to Pay. Hoe kan deze betaaloplossing...

clock 3 min

uitdagingen subscription services

Abonnementen aanbieden? Dít zijn de uitdagingen van subscription services

Steeds meer bedrijven kiezen ervoor om hun dienst of product in abonnementsvorm aan te bieden. Het zogenoemde subscriptionmodel. Met welke...

clock 3,5 min

Meer over Betaalstrategie

Betaalstrategie

Hoe Tele2 met rebels ondernemen sneller betalende klanten krijgt

Tele2 is van oudsher een tikkeltje rebels, vertelt Joost Ronnes, Manager Billing & Collections Operations bij het telecombedrijf. ‘We willen…

author Joost Peters

clock 3,5 min


Betaalstrategie

Dit bedrijf wist het aantal laatbetalers in België flink terug te dringen

Een niet-tijdige betaling is lang niet altijd het gevolg van klanten die niet kúnnen betalen. Veel vaker vloeit een te…

author Joost Peters

clock 3,5 min


Betaalstrategie

Hoe V&D voortleeft op het web

Het zal in 2015 vrijwel niemand zijn ontgaan: de ondergang van warenhuisketen V&D, een van de iconen van de Nederlandse…

author Joost Peters

clock 4 min


Betaalstrategie

Hoe Auto.nl steeds meer auto’s online verkoopt

Net zo eenvoudig als het bestellen bij Coolblue of Zalando, schetst General Manager Martijn Bovée van Auto.nl zijn businessmodel. Via…

author Joost Peters

clock 4 min


Betaalstrategie

Hoe mobiele betaaldiensten je conversie verhogen

iDEAL: het is al jaren de bekendste en populairste online betaalmethode in Nederland. Vanuit het buitenland wordt er vaak met…

author Joost Peters

clock 2,5 min


Betaalstrategie

Snel en eenvoudig mobiel betalen: binnenkort ook in Nederland?

Tijdens de laatste Money2020-conferentie in Amsterdam raakte Paul Scholten, de CEO van Buckaroo, in gesprek met Joseph Hajj van het…

author Joost Peters

clock 3 min


Betaalstrategie

Zo groeit je webshop uit zijn jasje

Om gelijk met de deur in huis te vallen: met alleen een losse webshop kom je er tegenwoordig niet meer….

author Pauline Veenstra

clock 3,5 min


Betaalstrategie

De nieuwe fashion-industrie: ‘We gaan naar gepersonaliseerde winkelervaringen’

Men at Work, CoolCat, Sissy-Boy: het regent momenteel faillissementen in de fashion-industrie. Naast het weer wordt vaak ook de internetconcurrentie…

author Pauline Veenstra

clock 4 min


Betaalstrategie

Wat je kunt leren van de wolf in jeanskleren

Jeans Centre is onderdeel van de JOG Group. Deze bestaat verder uit de outlets van Ensign Blue (denk aan Batavia…

author Pauline Veenstra

clock 3 min