Met aan elkaar gekoppelde betaaldata kunnen twee organisaties schulden op een persoonlijke manier aanpakken om rekeningen sneller en op een...
Betalen met je mobiel, de subscription economy, data inzetten om sneller betaald te krijgen: de wereld van de betaalmarkt staat op zijn kop. Onderstaande inzichten, adviezen en inspirerende voorbeelden rondom het proces van betaald krijgen helpen je om je betaalstrategie te verbeteren en daarmee de klantbeleving te verhogen.
In een turbulente wereld verandert het koopgedrag in een steeds hoger tempo. Ondernemers die verandering omarmen floreren. Wij geloven dat iedere ondernemer uniek is. Dat vraagt om een persoonlijke betaaloplossing. In deze veranderende wereld ontwikkelen we als partner betaalstrategieën die groei versnellen.
Meer over betalenMet aan elkaar gekoppelde betaaldata kunnen twee organisaties schulden op een persoonlijke manier aanpakken om rekeningen sneller en op een...
De coronacrisis heeft onze maatschappij ruim twee jaar lang in haar greep gehouden. Wat heeft dat gedaan met ons online...
BEAT Cycling is een jonge, professionele en bijzondere wielerploeg. Het team wordt namelijk niet alleen ondersteund door een paar grote...
Een goede cashflow is essentieel als je met je bedrijf wil groeien. Goed inzicht en flexibele financiering helpen om je...
JohnBeerens.com groeit al jaren als kool. Om het merk te versterken en de conversie verder op te stuwen, introduceerde de...
Hoe zorg je ervoor dat klanten graag bij je terugkeren? Doe-het-zelfketen KlusWijs en e-commerceplatform NextChapter eCommerce delen hun ervaringen op...
Campspace voorziet in een groeiende behoefte aan bijzondere kampeerplekken. Oprichter Hugo van Donselaar vertelt over zijn ervaring met een online...
Lokaal Ideaal is een nieuw initiatief dat lokale winkeliers en consumenten online samenbrengt. 'In technische en organisatorische zin komt er...
VI is het langstlopende voetbaltijdschrift van Nederland, het eerste VI-magazine werd al in 1965 gedrukt. En ook nu is het...
Hoe goed ken jij je klant écht? Iedere consument kan bij je inloggen onder een valse naam en met een...
Online daten? Miljoenen Nederlanders doen het. De ondernemers van e-Matching en MatchMedia vertellen over hun klantvriendelijke aanpak: 'we hopen we...
Steeds meer klanten betalen hun online aankopen achteraf. Maar veel bedrijven hebben hierover nog hun twijfels. Niet nodig, zeggen aanbieders...
Een goede branding is cruciaal voor de merkbeleving. Sla de betaalstraat daarbij vooral niet over. ‘Een consequente huisstijl voorkomt dat...
Betalen doet letterlijk pijn, blijkt uit onderzoek. Hoe kun je de checkout aangenamer maken? Neuromarketeer Tim Zuidgeest onderzoekt hoe onze...
Een zo hoog mogelijke conversie: daarom draait het bij webwinkels. Wat zijn de laatste trends en ontwikkelingen op dit vlak?...
Gebruiksgemak voor de supporter én een vlekkeloze ticketverkoop: ticketingplatform Tymes4 werd specifiek ontwikkeld voor clubs in het betaald voetbal. Feyenoord...
Het aantal online marktplaatsen neemt snel toe. De betaalinfrastructuur voor zo’n online marktplaats is complexer dan bij een ‘gewone’ webshop....
Online marktplaatsen schieten momenteel als paddenstoelen uit de grond. Hoe komt dat? En wanneer is het interessant om ook een...