Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.

Betaalstrategie

Betalen met je mobiel, de subscription economy, data inzetten om sneller betaald te krijgen: de wereld van de betaalmarkt staat op zijn kop. Onderstaande inzichten, adviezen en inspirerende voorbeelden rondom het proces van betaald krijgen helpen je om je betaalstrategie te verbeteren en daarmee de klantbeleving te verhogen.

IN SAMENWERKING MET

In een turbulente wereld verandert het koopgedrag in een steeds hoger tempo. Ondernemers die verandering omarmen floreren. Wij geloven dat iedere ondernemer uniek is. Dat vraagt om een persoonlijke betaaloplossing. In deze veranderende wereld ontwikkelen we als partner betaalstrategieën die groei versnellen.

Meer over betalen
i.s.m. Buckaroo
achteraf betalen

Achteraf betalen? Wen er maar aan

Steeds meer klanten betalen hun online aankopen achteraf. Maar veel bedrijven hebben hierover nog hun twijfels. Niet nodig, zeggen aanbieders...

clock 5 min

i.s.m. Buckaroo
Girav lange t-shirts goede branding is belangrijk

Waarom een goede branding zo belangrijk is voor je merk

Een goede branding is cruciaal voor de merkbeleving. Sla de betaalstraat daarbij vooral niet over. ‘Een consequente huisstijl voorkomt dat...

clock 3 min

i.s.m. Buckaroo
impact van corona op betaalgedrag

Dit is de blijvende impact van corona op het online consumentengedrag

De coronacrisis houdt onze maatschappij al een jaar lang in haar greep. Wat heeft dat gedaan met ons online koop-...

clock 4 min

i.s.m. Buckaroo

Neuromarketing in de betaalmarkt: zo betalen klanten (onbewust) graag de rekening

Betalen doet letterlijk pijn, blijkt uit onderzoek. Hoe kun je de checkout aangenamer maken? Neuromarketeer Tim Zuidgeest onderzoekt hoe onze...

clock 4,5 min

i.s.m. Buckaroo
Marcel Landeweerd Webwinkelkeur conversie verhogen

10 trends in conversieverhoging: dít wordt in 2021 nog belangrijker

Een zo hoog mogelijke conversie: daarom draait het bij webwinkels. Wat zijn de laatste trends en ontwikkelingen op dit vlak?...

clock 3,5 min

i.s.m. Buckaroo
Lennard van Eijsden feyenoord

Hoe Feyenoord zijn supporters ontzorgt op ticketgebied

Gebruiksgemak voor de supporter én een vlekkeloze ticketverkoop: ticketingplatform Tymes4 werd specifiek ontwikkeld voor clubs in het betaald voetbal. Feyenoord...

clock 4 min

i.s.m. Buckaroo
online marktplaats betaalstrategie

Dit is de ideale betaalstrategie voor een online marktplaats

Het aantal online marktplaatsen neemt snel toe. De betaalinfrastructuur voor zo’n online marktplaats is complexer dan bij een ‘gewone’ webshop....

clock 3,5 min

i.s.m. Buckaroo
Campspace

Campspace: het geheim van een succesvolle marktplaats

Het in 2017 opgerichte Campspace voorziet in een groeiende behoefte aan bijzondere kampeerplekken. Oprichter Hugo van Donselaar over zijn ervaring...

clock 4 min

i.s.m. Buckaroo
online marktplaatsen online marktplaats webshop

Waarom ook jij een online marktplaats moet beginnen

Online marktplaatsen schieten momenteel als paddenstoelen uit de grond. Hoe komt dat? En wanneer is het interessant om ook een...

clock 4,5 min

Grow to infinity and beyond

Op donderdag 10 juni om 14:00 organiseert Buckaroo het subscription-webinar. Dit webinar is voor iedereen die geïnteresseerd is in het starten van een abonnementsmodel. Of dit al doet en te maken heeft met groei-uitdagingen.

Meld je gratis aan

Stel je webshop open voor andere partijen

Amazon, Bol.com en Marktplaats zijn de meest bekende voorbeelden van online marktplaatsen. Websites waarop meerdere aanbieders hun producten of diensten kwijt kunnen. Steeds meer e-commerce partijen springen in op deze trend. Hoe succesvol is zo’n online marktplaats en zou jij jouw webshop ook moeten openstellen voor derden?

Download gratis

Een nieuw verdienmodel voor softwareproviders

Als softwareleverancier wil je jouw klanten zo goed mogelijk faciliteren. Het aanbieden van een betaaloplossing hoort hier ook steeds vaker bij. Maar wat komt er bij het creëren van zo’n nieuw verdienmodel kijken?

Download gratis

Betaalstrategie optimaliseren voor beginners én gevorderden

Je klanten online laten betalen, hoe gaat dat in de praktijk? In deze whitepaper lees je hoe Auto.nl, V&D en POM hun online betaalstrategie opstarten, uitrollen en perfectioneren.

Download gratis
/
i.s.m. Buckaroo
boost conversie verhogen

10 conversieboosters voor je webshop

Wat moet je doen als je een zo hoog mogelijke conversie wil? Ontdek de tien grootste conversieboosters waarmee je consumenten...

clock 4,5 min

i.s.m. Buckaroo
JohnBeerens.com

Hoe JohnBeerens.com jaarlijks flink groeit en de omzet zag verdubbelen in de coronacrisis

JohnBeerens.com groeit al jaren als kool. Om het merk te versterken en de conversie verder op te stuwen, investeert de...

clock 4,5 min

i.s.m. Buckaroo
come-back plan subscription opzeggers breed

Win in 4 stappen een abonnee terug

Aan het begin van de coronacrisis hebben veel mensen abonnementen waar ze geen gebruik van konden maken opgezegd. Zoals bijvoorbeeld...

clock 3 min

i.s.m. Buckaroo

Een zelflerende checkout, hoe werkt dat?

Circa 52 procent van alle betalingen gaat inmiddels via de smartphone. Nieuwe initiatieven spelen hierop in door het betaalgemak te...

clock 3,5 min

i.s.m. Buckaroo
e-wallets toekomst

Hebben e-wallets de toekomst?

De e-wallet rukt op als betaalmiddel, ook in Nederland. Hoe ziet de markt rondom e-wallets eruit? En welke e-wallets zijn...

clock 3,5 min

i.s.m. Buckaroo
request to pay

Hoe je als webshop laagdrempelig betalen in heel Europa mogelijk maakt

Een Europese, iDEAL-achtige betaalmethode die grensoverschrijdend betalen een stuk eenvoudiger maakt: dat is Request to Pay. Hoe kan deze betaaloplossing...

clock 3 min

i.s.m. Buckaroo
online datingsites betalen betaalstrategie

Op deze websites betalen mensen met liefde

Online daten? Miljoenen Nederlanders doen het. Misschien jij ook wel. De ondernemers van e-Matching en MatchMedia vertellen hoe zij hun...

clock 3 min

i.s.m. Buckaroo
uitdagingen subscription services

Abonnementen aanbieden? Dít zijn de uitdagingen van subscription services

Steeds meer bedrijven kiezen ervoor om hun dienst of product in abonnementsvorm aan te bieden. Het zogenoemde subscriptionmodel. Met welke...

clock 3,5 min

i.s.m. Buckaroo
Telefoon

Hoe Tele2 met rebels ondernemen sneller betalende klanten krijgt

Het betaalproces versimpelen kan je bedrijf veel opleveren. Maar het is ook spannend, weet Tele2 uit ervaring. ‘Het invoeren van...

clock 3,5 min

Meer over Betaalstrategie

Betaalstrategie

Dit bedrijf wist het aantal laatbetalers in België flink terug te dringen

Een niet-tijdige betaling is lang niet altijd het gevolg van klanten die niet kúnnen betalen. Veel vaker vloeit een te…

author Joost Peters

clock 3,5 min


Betaalstrategie

Hoe V&D voortleeft op het web

Het zal in 2015 vrijwel niemand zijn ontgaan: de ondergang van warenhuisketen V&D, een van de iconen van de Nederlandse…

author Joost Peters

clock 4 min


Betaalstrategie

Hoe Auto.nl steeds meer auto’s online verkoopt

Net zo eenvoudig als het bestellen bij Coolblue of Zalando, schetst General Manager Martijn Bovée van Auto.nl zijn businessmodel. Via…

author Joost Peters

clock 4 min


Betaalstrategie

Hoe mobiele betaaldiensten je conversie verhogen

iDEAL: het is al jaren de bekendste en populairste online betaalmethode in Nederland. Vanuit het buitenland wordt er vaak met…

author Joost Peters

clock 2,5 min


Betaalstrategie

Snel en eenvoudig mobiel betalen: binnenkort ook in Nederland?

Tijdens de laatste Money2020-conferentie in Amsterdam raakte Paul Scholten, de CEO van Buckaroo, in gesprek met Joseph Hajj van het…

author Joost Peters

clock 3 min


Betaalstrategie

Zo groeit je webshop uit zijn jasje

Om gelijk met de deur in huis te vallen: met alleen een losse webshop kom je er tegenwoordig niet meer….

author Pauline Veenstra

clock 3,5 min


Betaalstrategie

De nieuwe fashion-industrie: ‘We gaan naar gepersonaliseerde winkelervaringen’

Men at Work, CoolCat, Sissy-Boy: het regent momenteel faillissementen in de fashion-industrie. Naast het weer wordt vaak ook de internetconcurrentie…

author Pauline Veenstra

clock 4 min


Betaalstrategie

Wat je kunt leren van de wolf in jeanskleren

Jeans Centre is onderdeel van de JOG Group. Deze bestaat verder uit de outlets van Ensign Blue (denk aan Batavia…

author Pauline Veenstra

clock 3 min


Betaalstrategie

Hoe Zonnebrillen.com ongekend wist te groeien

Maar liefst 471 procent groeien in één jaar tijd: dat realiseerde webshop Zonnebrillen.com afgelopen jaar. Eind 2017 werd het bedrijf…

author Joost Peters

clock 3,5 min