Steeds meer klanten betalen hun online aankopen achteraf. Maar veel bedrijven hebben hierover nog hun twijfels. Niet nodig, zeggen aanbieders...
Betalen met je mobiel, de subscription economy, data inzetten om sneller betaald te krijgen: de wereld van de betaalmarkt staat op zijn kop. Onderstaande inzichten, adviezen en inspirerende voorbeelden rondom het proces van betaald krijgen helpen je om je betaalstrategie te verbeteren en daarmee de klantbeleving te verhogen.
In een turbulente wereld verandert het koopgedrag in een steeds hoger tempo. Ondernemers die verandering omarmen floreren. Wij geloven dat iedere ondernemer uniek is. Dat vraagt om een persoonlijke betaaloplossing. In deze veranderende wereld ontwikkelen we als partner betaalstrategieën die groei versnellen.
Meer over betalenSteeds meer klanten betalen hun online aankopen achteraf. Maar veel bedrijven hebben hierover nog hun twijfels. Niet nodig, zeggen aanbieders...
Een goede branding is cruciaal voor de merkbeleving. Sla de betaalstraat daarbij vooral niet over. ‘Een consequente huisstijl voorkomt dat...
De coronacrisis houdt onze maatschappij al een jaar lang in haar greep. Wat heeft dat gedaan met ons online koop-...
Betalen doet letterlijk pijn, blijkt uit onderzoek. Hoe kun je de checkout aangenamer maken? Neuromarketeer Tim Zuidgeest onderzoekt hoe onze...
Een zo hoog mogelijke conversie: daarom draait het bij webwinkels. Wat zijn de laatste trends en ontwikkelingen op dit vlak?...
Gebruiksgemak voor de supporter én een vlekkeloze ticketverkoop: ticketingplatform Tymes4 werd specifiek ontwikkeld voor clubs in het betaald voetbal. Feyenoord...
Het aantal online marktplaatsen neemt snel toe. De betaalinfrastructuur voor zo’n online marktplaats is complexer dan bij een ‘gewone’ webshop....
Het in 2017 opgerichte Campspace voorziet in een groeiende behoefte aan bijzondere kampeerplekken. Oprichter Hugo van Donselaar over zijn ervaring...
Online marktplaatsen schieten momenteel als paddenstoelen uit de grond. Hoe komt dat? En wanneer is het interessant om ook een...
Wat moet je doen als je een zo hoog mogelijke conversie wil? Ontdek de tien grootste conversieboosters waarmee je consumenten...
JohnBeerens.com groeit al jaren als kool. Om het merk te versterken en de conversie verder op te stuwen, investeert de...
Aan het begin van de coronacrisis hebben veel mensen abonnementen waar ze geen gebruik van konden maken opgezegd. Zoals bijvoorbeeld...
Circa 52 procent van alle betalingen gaat inmiddels via de smartphone. Nieuwe initiatieven spelen hierop in door het betaalgemak te...
De e-wallet rukt op als betaalmiddel, ook in Nederland. Hoe ziet de markt rondom e-wallets eruit? En welke e-wallets zijn...
Een Europese, iDEAL-achtige betaalmethode die grensoverschrijdend betalen een stuk eenvoudiger maakt: dat is Request to Pay. Hoe kan deze betaaloplossing...
Online daten? Miljoenen Nederlanders doen het. Misschien jij ook wel. De ondernemers van e-Matching en MatchMedia vertellen hoe zij hun...
Steeds meer bedrijven kiezen ervoor om hun dienst of product in abonnementsvorm aan te bieden. Het zogenoemde subscriptionmodel. Met welke...
Het betaalproces versimpelen kan je bedrijf veel opleveren. Maar het is ook spannend, weet Tele2 uit ervaring. ‘Het invoeren van...