Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.

Betaalstrategie

Betalen met je mobiel, de subscription economy, data inzetten om sneller betaald te krijgen: de wereld van de betaalmarkt staat op zijn kop. Onderstaande inzichten, adviezen en inspirerende voorbeelden rondom het proces van betaald krijgen helpen je om je betaalstrategie te verbeteren en daarmee de klantbeleving te verhogen.

IN SAMENWERKING MET
Buckaroo

Buckaroo is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot de absolute specialist in betaaloplossingen. Inmiddels maken vele corporates en middelgrote bedrijven gebruik van Buckaroo vanwege de vele mogelijkheden en de expertise in betalen en credit management in zowel de consumenten als de zakelijke markt.

Meer info
Lennard van Eijsden feyenoord

Betaalstrategie

Hoe Feyenoord zijn supporters ontzorgt op ticketgebied

Gebruiksgemak voor de supporter én een vlekkeloze ticketverkoop: ticketingplatform Tymes4 werd specifiek ontwikkeld voor clubs in het betaald voetbal. Feyenoord...

author Joost Peters

clock 4 min

online marktplaats betaalstrategie

Betaalstrategie

Dit is de ideale betaalstrategie voor een online marktplaats

Het aantal online marktplaatsen neemt snel toe. De betaalinfrastructuur voor zo’n online marktplaats is complexer dan bij een ‘gewone’ webshop....

author Joost Peters

clock 3,5 min

Campspace

Betaalstrategie

Campspace: het geheim van een succesvolle marktplaats

Het in 2017 opgerichte Campspace voorziet in een groeiende behoefte aan bijzondere kampeerplekken. Oprichter Hugo van Donselaar over zijn ervaring...

author Joost Peters

clock 4 min

online marktplaatsen online marktplaats webshop

Betaalstrategie

Waarom ook jij een online marktplaats moet beginnen

Online marktplaatsen schieten momenteel als paddenstoelen uit de grond. Hoe komt dat? En wanneer is het interessant om ook een...

author Joost Peters

clock 4,5 min

boost conversie verhogen

Betaalstrategie

10 conversieboosters voor je webshop

Wat moet je doen als je een zo hoog mogelijke conversie wil? Ontdek de tien grootste conversieboosters waarmee je consumenten...

author Joost Peters

clock 4,5 min

JohnBeerens.com

Betaalstrategie

Hoe JohnBeerens.com jaarlijks flink groeit en de omzet zag verdubbelen in de coronacrisis

JohnBeerens.com groeit al jaren als kool. Om het merk te versterken en de conversie verder op te stuwen, investeert de...

author Joost Peters

clock 4,5 min

Marcel Landeweerd Webwinkelkeur conversie verhogen

Betaalstrategie

10 trends in conversieverhoging: dít wordt in 2021 nog belangrijker

Een zo hoog mogelijke conversie: daarom draait het bij webwinkels. Wat zijn de laatste trends en ontwikkelingen op dit vlak?...

author Joost Peters

clock 4 min

come-back plan subscription opzeggers breed

Betaalstrategie

Win in 4 stappen een abonnee terug

Aan het begin van de coronacrisis hebben veel mensen abonnementen waar ze geen gebruik van konden maken opgezegd. Zoals bijvoorbeeld...

author Joost Peters

clock 3 min

Betaalstrategie

Een zelflerende checkout, hoe werkt dat?

Circa 52 procent van alle betalingen gaat inmiddels via de smartphone. Nieuwe initiatieven spelen hierop in door het betaalgemak te...

author Joost Peters

clock 3,5 min

Stel je webshop open voor andere partijen

Amazon, Bol.com en Marktplaats zijn de meest bekende voorbeelden van online marktplaatsen. Websites waarop meerdere aanbieders hun producten of diensten kwijt kunnen. Steeds meer e-commerce partijen springen in op deze trend. Hoe succesvol is zo’n online marktplaats en zou jij jouw webshop ook moeten openstellen voor derden?

Download whitepaper

Een nieuw verdienmodel voor softwareproviders

Als softwareleverancier wil je jouw klanten zo goed mogelijk faciliteren. Het aanbieden van een betaaloplossing hoort hier ook steeds vaker bij. Maar wat komt er bij het creëren van zo’n nieuw verdienmodel kijken?

Download whitepaper
/

Meer over Betaalstrategie

Betaalstrategie

Hebben e-wallets de toekomst?

Ruim de helft van alle betalingen in Nederland (53 procent) wordt tegenwoordig gestart of afgerond via de smartphone. Daarbij is…

author Joost Peters

clock 3,5 min


Betaalstrategie

Hoe je als webshop laagdrempelig betalen in heel Europa mogelijk maakt

Afgelopen september werd de nieuwe Europese PSD2-richtlijn van kracht. Deze nieuwe richtlijn voor Europese banken zorgt voor efficiënter betalingsverkeer. Een…

author Joost Peters

clock 3 min


Betaalstrategie

Op deze websites betalen mensen met liefde

Herinner je nog de laatste keer dat je je hebt aangemeld bij een datingsite of -app? Je checkt voortdurend je…

author Joost Peters

clock 3 min


Betaalstrategie

Abonnementen aanbieden? Dít zijn de uitdagingen van subscription services

Het omvormen van je businessmodel is niet iets dat je ‘zomaar’ even doet. Je moet immers klanten overhalen een doorlopende…

author Joost Peters

clock 3,5 min


Betaalstrategie

Hoe Tele2 met rebels ondernemen sneller betalende klanten krijgt

Tele2 is van oudsher een tikkeltje rebels, vertelt Joost Ronnes, Manager Billing & Collections Operations bij het telecombedrijf. ‘We willen…

author Joost Peters

clock 3,5 min


Betaalstrategie

Dit bedrijf wist het aantal laatbetalers in België flink terug te dringen

Een niet-tijdige betaling is lang niet altijd het gevolg van klanten die niet kúnnen betalen. Veel vaker vloeit een te…

author Joost Peters

clock 3,5 min


Betaalstrategie

Hoe V&D voortleeft op het web

Het zal in 2015 vrijwel niemand zijn ontgaan: de ondergang van warenhuisketen V&D, een van de iconen van de Nederlandse…

author Joost Peters

clock 4 min


Betaalstrategie

Hoe Auto.nl steeds meer auto’s online verkoopt

Net zo eenvoudig als het bestellen bij Coolblue of Zalando, schetst General Manager Martijn Bovée van Auto.nl zijn businessmodel. Via…

author Joost Peters

clock 4 min


Betaalstrategie

Hoe mobiele betaaldiensten je conversie verhogen

iDEAL: het is al jaren de bekendste en populairste online betaalmethode in Nederland. Vanuit het buitenland wordt er vaak met…

author Joost Peters

clock 2,5 min