Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.

Meer over Betaalstrategie

Betaalstrategie

Dit bedrijf wist het aantal laatbetalers in België flink terug te dringen

Een niet-tijdige betaling is lang niet altijd het gevolg van klanten die niet kúnnen betalen. Veel vaker vloeit een te…

author Joost Peters


Betaalstrategie

Hoe V&D voortleeft op het web

Het zal in 2015 vrijwel niemand zijn ontgaan: de ondergang van warenhuisketen V&D, een van de iconen van de Nederlandse…

author Joost Peters


Betaalstrategie

Hoe Auto.nl steeds meer auto’s online verkoopt

Net zo eenvoudig als het bestellen bij Coolblue of Zalando, schetst General Manager Martijn Bovée van Auto.nl zijn businessmodel. Via…

author Joost Peters


Betaalstrategie

Hoe mobiele betaaldiensten je conversie verhogen

iDEAL: het is al jaren de bekendste en populairste online betaalmethode in Nederland. Vanuit het buitenland wordt er vaak met…

author Joost Peters


Betaalstrategie

Snel en eenvoudig mobiel betalen: binnenkort ook in Nederland?

Tijdens de laatste Money2020-conferentie in Amsterdam raakte Paul Scholten, de CEO van Buckaroo, in gesprek met Joseph Hajj van het…

author Joost Peters


Betaalstrategie

Zo groeit je webshop uit zijn jasje

Om gelijk met de deur in huis te vallen: met alleen een losse webshop kom je er tegenwoordig niet meer….

author Pauline Veenstra


Betaalstrategie

De nieuwe fashion-industrie: ‘We gaan naar gepersonaliseerde winkelervaringen’

Men at Work, CoolCat, Sissy-Boy: het regent momenteel faillissementen in de fashion-industrie. Naast het weer wordt vaak ook de internetconcurrentie…

author Pauline Veenstra


Betaalstrategie

Wat je kunt leren van de wolf in jeanskleren

Jeans Centre is onderdeel van de JOG Group. Deze bestaat verder uit de outlets van Ensign Blue (denk aan Batavia…

author Pauline Veenstra


Betaalstrategie

Hoe Zonnebrillen.com ongekend wist te groeien

Maar liefst 471 procent groeien in één jaar tijd: dat realiseerde webshop Zonnebrillen.com afgelopen jaar. Eind 2017 werd het bedrijf…

author Joost Peters


Betaalstrategie

Hoe Squla een onderwijsmarkt voor consumenten heeft gecreëerd

Het Nederlandse basisonderwijs staat momenteel voor een aantal serieuze uitdagingen, constateert Serge Bueters, CEO van Squla. Het bedrijf ontwikkelt educatieve…

author Joost Peters


Betaalstrategie

Online fraude en wat je eraan kunt doen

Klanten die producten op rekening bestellen en vervolgens niet betalen. Misbruik van gestolen creditcards of cadeaubonnen. Klanten die beweren dat…

author Joost Peters


Betaalstrategie

Hoe Foodsy afrekent met een grote frustratie van treinreizigers

Je zit in de trein op weg naar huis. De vergadering is uitgelopen en eigenlijk heb je geen zin om…

author Joost Peters


Betaalstrategie

Geen excuses meer: zo betalen je klanten op tijd

‘Ik ben de factuur kwijt.’ ‘Ik heb nog geen tijd gehad om te betalen.’ ‘Ik heb de identifier van mijn…

author Joost Peters


Betaalstrategie

Verbeter de cashflow door de relatie met je klant te verdiepen

Er zijn genoeg dingen die je kunt doen om de cashflow te verbeteren. Wat uiteraard helpt is het automatiseren van…

author Joost Peters


Betaalstrategie

Waarom haken je webshopbezoekers af?

Een zo hoog mogelijke conversie: het is de heilige graal van elke webshop. Tegelijkertijd lijkt het optimaal inrichten van de…

author Joost Peters


Betaalstrategie

Zijn de betaalgegevens van je klant echt veilig bij jouw bedrijf?

Het zal je niet zijn ontgaan: eind mei trad de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in werking. Deze Europese privacyverordening –…

author Joost Peters


Betaalstrategie

8 prangende vragen over recurring payments

#1. Wat zijn herhaalbetalingen, oftewel recurring payments? Van muziek en films tot scheermesjes en boxershorts: de Nederlandse consument kiest steeds…

author Joost Peters


Betaalstrategie

Tokens als betaalmiddel? Dit kun je ermee

Met een token kun je gevoelige informatie gebruiken zonder dat je die zelf hoeft te versturen of op te slaan….

author Linda Huijsmans