Greg Hoffman, ex-cmo van Nike, stond aan de basis van vele iconische campagnes. Hij deelt met MT/Sprout zijn belangrijkste lessen...
De laatste marketingtrends en best practices om de verkoop van jouw product of dienst aan te jagen.
Greg Hoffman, ex-cmo van Nike, stond aan de basis van vele iconische campagnes. Hij deelt met MT/Sprout zijn belangrijkste lessen...
Mastercard zoekt met het Mastercard for Fintechs-programma de volgende fintech-ster uit Nederland. Fintech-startups krijgen zo de kans hun ideeën te...
LinkedIn wordt steeds meer een marketingkanaal, maar tussen alle (zelf)promotie door zijn nog steeds waardevolle en vooral eerlijke ondernemerslessen te...
In de aanloop naar de geplande Londense beursgang probeert Shein zijn imago op te krikken. Met een verhuizing van China...
Thera Strietman verruilde drie jaar geleden Unilever voor Pink Gellac, het veel kleinere maar snelgroeiende merk in gelnagellak. Sindsdien stoomt...
Google gaat zelf met kunstmatige intelligentie kant-en-klare antwoorden geven bij zoekopdrachten. De grootste vrees van die AI Overviews is dat...
Een RVO-handelsmissie naar Los Angeles veranderde álles voor Mischulaikah Grüne. De OrthoFoodie-oprichter ontdekte in Amerika nieuwe mogelijkheden voor haar gezondheidsapp...
Bas van der Veldt, ceo van AFAS, pakt leiderschap nét even anders aan. Minder regels, meer experimenteren en groeien zonder...
Ondernemer Viet Nguyen van scaleup XLINQ heeft een duidelijke missie: betrouwbare software toegankelijk en betaalbaar maken. Samen met zijn team...