Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Management

Hoe organiseer je je bedrijf in een alsmaar veranderende wereld, zodat je je bedrijfsdoelstellingen haalt?

Recente artikelen

Het laatste woord – Hans Verstraaten

Het ene na het andere onderzoek toont aan dat managers definitief de strijd tegen de tijd dreigen te verliezen. Ze...

clock 3 min

Chinees bedrijf stuurt trainees straat op om te bedelen

Een Chinees internetbedrijf stuurt nieuwe verkoopmedewerkers als bedelaars de straat op als onderdeel van hun opleiding. Volgens eigenaar-directeur Li Jing-hua...

clock 0,5 min

Digitale proeftuin Stockholm

Nu de Europese internetsector is overvallen door de eerste grote ijstijd, klampen startups in Stockholm zich vast aan het mobiele...

clock 13 min

Richard Krajicek

Neerlands enige Wimbledon-winnaar Richard Krajicek debuteert 16 februari als directeur van het ABN Amro tennistoernooi. Bovendien is hij bij ‘de...

clock 9,5 min

Dellende

Niet voor het eerst staat Dell voor de rechter vanwege onoorbare verkooppraktijken. De Texaanse prijsvechter neemt het voor lief. Alles...

clock 4,5 min

De player manager is aan zet

Guus Hiddink is God, althans in Korea. Philips heeft dat heel scherp in de gaten en gaat de sympathieke voetbalcoach...

clock 2,5 min

Derk Haank

Binnen het Reed-Elsevier-concern is hij de hoogst geplaatste Nederlander, verantwoordelijk voor de wetenschappelijke divisie Elsevier Science. Zelf heeft Derk Haank...

clock 5 min

Hype of hoop – Peter Olsthoorn

Het enige werkelijk financieel bewezen nut van internet is e-mail. Dat wás e-mail, want de kosten overstijgen nu de besparingen....

clock 1,5 min

Hype of hoop – Peter Olsthoorn

Het is oorlog, zeggen de Verenigde Staten. Meer dan ooit blijkt wat de Amerikaanse dominantie betekent nu de strijd tegen...

clock 1,5 min

Columnisten

Joost Minnaar

Medeoprichter van Corporate Rebels. Reist de wereld af op zoek naar de meest progressieve bedrijven.

Lees de columns van Joost Minnaar