Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.

Meer over Betaalstrategie

Betaalstrategie

Tokens als betaalmiddel? Dit kun je ermee

Met een token kun je gevoelige informatie gebruiken zonder dat je die zelf hoeft te versturen of op te slaan….

author Linda Huijsmans


Betaalstrategie

Betalen in B2B: zo kan het ook

Ook ondernemers brengen het grootste deel van hun tijd online door. 94 procent van alle B2B-aankooptransacties begint met een online…

author Linda Huijsmans


Betaalstrategie

De cadeaukaart accepteren: doen of niet?

Wat geef je iemand die alles al heeft? Steeds vaker is het antwoord een cadeaukaart. Of het nu een VVV-card…

author Linda Huijsmans


Betaalstrategie

Hoe goede doelen jou verleiden om te doneren

Tijdens de jaarlijkse landelijke collecteweek – dit jaar van 8 tot en met 14 april – haalt de Hartstichting gemiddeld…

author Linda Huijsmans


Betaalstrategie

Dit kun je leren van Starbucks

Behalve met koffie, experimenteert Starbucks graag met digitale en innovatieve betaalmogelijkheden. De succesvolle app die ze in 2013 introduceerden, is…

author Linda Huijsmans


Betaalstrategie

De betaalmethodes van de toekomst: ‘Denken in doelgroepen is achterhaald’

Raar eigenlijk, dat betalen altijd zo’n gedoe is. Je staat in de winkel in de rij te wachten tot je…

author Linda Huijsmans


Betaalstrategie

Wat kan jouw bedrijf met de iDEAL QR-code?

In de twaalf jaar dat iDEAL nu bestaat, zijn er meer dan anderhalf miljard betalingen mee gedaan. Er is dus…

author Linda Huijsmans


Betaalstrategie

Zo maak je van klanten abonnees

Abonnementen zijn op zich niks nieuws. Al decennia betalen we tijdschriften en kranten per maand of per jaar. Wel nieuw…

author Redactie


Betaalstrategie

‘We moeten manieren vinden om elkaar te vertrouwen’

In 2018 treden verschillende Europese regels in werking die gevolgen hebben voor digitaal betalen. Feit is dat de markt opengaat….

author Redactie


Betaalstrategie

De digitale alternatieven voor een factuur

Het eerste digitale alternatief voor een papieren factuur die je met een postzegel erop in de brievenbus gooit, was de…

author Redactie


Betaalstrategie

Creëer een happy (cash)flow

Betalen en betaald worden is vaak een kwestie van gemak. Wie online iets koopt, wil daarna niet heel lang bezig…

author Linda Huijsmans


Betaalstrategie

Een lesje cash management van Richard Branson

Miljardair, weldoener, serial-entrepreneur en levensgenieter Richard Branson oogt niet als een strenge boekhouder. Toch is hij zich terdege bewust van…

author Redactie


Betaalstrategie

Zó draagt je betalingsproces bij aan een hoge conversie

De online zoektocht naar het juiste artikel neemt doorgaans behoorlijk wat tijd in beslag: consumenten oriënteren zich eerst uitgebreid, wikken…

author Redactie


Betaalstrategie

Klantvriendelijk zijn én sneller je geld krijgen? 5 tips

Meer dan de helft van de Nederlandse bedrijven is regelmatig de dupe van niet of traag betalende klanten. Van de…

author Jan Bletz


Betaalstrategie

Voorkom dat de droom van elke cfo een nachtmerrie wordt

‘Een voorbeeld van een bedrijf dat eerder had kunnen overstappen op de Subscription Economy is TomTom. Als ze het up-to-date…

author Jan Bletz


Betaalstrategie

Waarom de afdeling finance niet meer over de betaalstrategie gaat

Tegenwoordig bestellen klanten online via de desktop of mobiel, bezoeken ze een fysieke winkel of sluiten een abonnement af. Ze…

author Jan Bletz


Betaalstrategie

Hoe een abonnementsmodel zelfs je moeilijkste producten verkoopt

Bezorgkosten vormen een van de belangrijkste redenen waarom online consumenten besluiten een product niet te kopen. Afschaffen dus, denkt menig…

author Jan Bletz


Betaalstrategie

Met deze tips win je het vertrouwen van de online consument

#1. Wees open Toon zowel positieve als negatieve reviews Beschrijf op je site de procedures inzake klachten, retouren en garantie….

author Jan Bletz