Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Business stories MT1000 2021

ABOVO MAXLEAD Willem-Albert Bol

Abovo Maxlead: kracht van eigenzinnigheid

Ieder merk wil dat investeringen in marketing en media tot gewenste resultaten leiden. De juiste consument op het juiste moment...

clock 3 min

ALBRON Jan Willem Hilbron

Met slimme combinaties sterker uit de crisis

De nieuwe werkelijkheid verlaagt de kantoorbezetting. Tegelijk wensen medewerkers een ruimer aanbod gezonde producten in het bedrijfsrestaurant. Daarom lanceerde foodservicebedrijf...

clock 3 min

AON Marc van Nuland

‘Wij helpen klanten beter te beslissen’

De kantoren waren al ingericht op teamwork; nu volgt de verbouwing van de onderneming. “Aon verandert van een traditionele verzekeringsmakelaar...

clock 3 min

CENTRAAL INVORDERINGS BUREAU CIB Roman Berkhout en Niels de Peuter

Empathisch incasseren heeft de toekomst

Met empathisch incasseren wil Centraal Invorderings Bureau (CIB) – in januari omgedoopt in coeo Incasso – het debiteurenrisico minimaliseren en...

clock 3 min

IO Pieter Janssens

‘Online consument wordt steeds kritischer’

iO helpt organisaties om een perfecte gebruikservaring te creëren voor de veeleisende online gebruiker en consument. Het agency onderscheidt zich...

clock 3 min

ISS FACILITY SERVICES Edu Peek

‘Het is onze grootste uitdaging werkplekken gezonder, productiever en leuker te maken’

‘Connecting people and places to make the world work better’ is de purpose van ISS Facility Services. De facilitaire dienstverlener,...

clock 3 min

KONINKLIJKE KPN N.V. Marieke Snoep

‘Covid heeft de status quo van het bedrijfsleven uitgedaagd’

De coronacrisis heeft de digitale transformatie in een stroomversnelling gebracht. KPN helpt zijn klanten met deze versnelling door te zorgen...

clock 3 min

LEASEPLAN Dirk Gaasbeek en Sander Pleij

‘Met grip naar de elektrische leasebus’

Duurzame mobiliteit staat bij LeasePlan hoog in het vaandel; ruim de helft van de bestelde leaseauto’s is op dit moment...

clock 3 min

MTH ACCOUNTANTS & ADVISEURS EN DRV ACCOUNTANTS & ADVISEURS Olaf ten Hoopen (MTH) en Michael Bick (DRV)

‘De klanttevredenheid hoog houden’

MTH en DRV slaan de handen ineen om te investeren in een gezamenlijk kwaliteitshuis, compliance en innovatie. Door een strategische...

clock 2,5 min

NEWHR Mark Wispels en Marie-José Klinckhamers

‘Innovatieve toolkit stimuleert ontwikkeling’

De schrijnende personeelskrapte brengt duurzame inzetbaarheid hoog op menig agenda. Zo ook voorkoming van de sinds corona toenemende uitval van...

clock 3 min

Directeur Aynsley Romijnsen SALES IMPROVEMENT GROUP

‘Succesroute naar structurele winstverbetering’

Twee jaar op rij een hoogste positie in de categorie “Salesadvies en Salestraining” en ook dit jaar weer een hoogste...

clock 3 min

T-SYSTEMS Sake Algra en Hans Aaldering

‘Professioneel puzzelen met digitale oplossingen’

T-Systems Nederland heeft zich van grote IT-hoster ontpopt tot hoogwaardige multicloudprovider en digital enabler. Via ‘professioneel puzzelen’ met digitale oplossingen...

clock 3 min

WHYZ Marty Tuk, Pieter Riedstra en Drusilla Doorjé

Op zoek naar dé new generation leaders

Whyz behaalde een hoge positie in de categorie ‘beste zakelijke dienstverlener van Nederland’ in de MT1000. Een mijlpaal voor het...

clock 2,5 min

ARAG Pijke Faas en Carola Wijkamp-Hermsen

‘Toegankelijke én persoonlijke rechtshulp’

Volgend jaar is ARAG zestig jaar actief op de Nederlandse markt. Het uitgangspunt is exact hetzelfde als in het begin:...

clock 1,5 min

CURRENCE Eelco Laddé

Currence vernieuwt iDEAL en breidt uit

iDEAL is de belangrijkste omnichannel betaalmethode van Europa. iDEAL krijgt een nieuwe IT-infrastructuur met API’s en daarvoor zoekt Currence innovatieve,...

clock 1 min

CROSSMINDS Michel van Dijk

‘De kortste route naar beter presteren’

Financieel adviseurs krijgen geregeld de vraag om mee te denken over strategie en andere managementkwesties. Bij DRV Accountants besloten ze...

clock 1,5 min

DELTA ENERGIE Roel Meijerink

DELTA geeft positieve energie

Wind, water en zon; dát is Zeeland. Met alles wat Zeeland zo mooi en aantrekkelijk maakt, wekken de Zeeuwen ook...

clock 1 min

EFFECTGROEP* Simon Renes

‘Marcom as a service’

Marcombureau effectgroep* heeft een nieuwe samenwerkingsvorm met klanten ontwikkeld: met Communicatiecollega, ofwel Coco, werkt het bureau toe naar een efficiënte...

clock 1,5 min

Marcel Welsink, partner en bestuursvoorzitter van Grant Thornton

‘We investeren veel in innovatie om onze klantgerichtheid te waarborgen’

Grant Thornton ondersteunt bedrijven bij het toekomstbestendig maken van hun business. De accountants- en adviesorganisatie blinkt hierbij uit in kwaliteit...

clock 1,5 min

GXO Luc Laurijssens

Marktleider in logistiek management

GXO is ’s werelds grootste leverancier van pure-play contractlogistiek. Het bedrijf is in augustus 2021 gelanceerd als spin-off van XPO...

clock 1,5 min

LENOVO Maarten Guijt

Hoe Lenovo intelligent transformeert

Lenovo is de grootste computing-hardwareleverancier ter wereld. Het toonaangevende bedrijf onderscheidt zich door als enige producent end-to-endoplossingen te leveren: van...

clock 1,5 min

MAISON VAN DEN BOER Jeroen Enzerink en Jacques Laumans

‘115 jaar vertrouwd vakmanschap’

Marktleider Maison van den Boer maakte als gevolg van de coronacrisis noodgedwongen een reorganisatie door. De daaruit ontstane onderneming is...

clock 1,5 min

MOBILEE Bert Bakker en Leander Bloemers

Samen optrekken bij digitale transformatie

Bij veel overheden, instellingen en bedrijven staat digitale transformatie hoog op de strategische agenda. Organisatieadviesbureau Mobilee uit Utrecht helpt bij...

clock 1,5 min

NETAPP Oscar Wijnants

Krijg grip op je data

NetApp helpt klanten om hun data maximaal te benutten. Het bedrijf levert systemen, software en diensten die applicaties optimaal laten...

clock 1,5 min

ORDINA Rik Farenhorst

‘Ahead of change’ is meer dan alleen IT

Ordina helpt klanten de verandering voor te blijven door hun IT en businessprocessen te transformeren. Het onafhankelijke IT-bedrijf fungeert daarbij...

clock 1,5 min

STROOM Samantha Catsburg en Martijn Jaartsveld

‘De campagnestrategie kan goed zijn; met een mediatechnische mismatch schiet je mis’

Merkpositie, merkrelevantie: ieder merk zou regelmatig na moeten denken over het speelveld waar het zich in begeeft en waar de...

clock 1,5 min

TWYNSTRAGUDDE Frank van Es en Micky Adriaansens

‘We slaan bruggen tussen uiteenlopende organisaties’

TwynstraGudde helpt organisaties om urgente en complexe maatschappelijke opgaven versneld te realiseren. Het adviesbureau voert daarbij als motto ‘impact op...

clock 1,5 min

VISSER & VISSER Erik Klop, Harold van den Berge, Steef Visser en Jaap van Beek

‘De menselijke maat blijft doorslaggevend’

Financieel dienstverlener Visser & Visser is gegroeid dankzij de managementfilosofie van Eckhart Wintzen, gebaseerd op groei, ontwikkeling en celdeling. Inmiddels...

clock 1,5 min

WILLIS TOWERS WATSON Angel Hoover

‘Wel de impact, niet het risico’

Er zijn weinig bedrijven die in zo veel sectoren hun diensten verlenen als adviesbureau en verzekeringsmakelaar Willis Towers Watson. De...

clock 1,5 min

BOERTIEN VERGOUWEN OVERDUIN BVO Martin van der Groep

Martin van der Groep: ‘Goed kan altijd beter’

Boertien Vergouwen Overduin is sinds 2014 onderdeel van de NCOI Groep. “Wij verzorgen opleidingen die gericht zijn op het ontwikkelen...

clock 1 min

CEGEKA Hans Schrijver

Samen werken aan langetermijnrelaties

Met ruim 25 jaar ervaring is Cegeka’s Commercieel Directeur Hans Schrijver geen onbekende in IT-land. "Als de klant het goed...

clock 1 min

CREDIT EUROPE BANK Zeyno Davutoglu

‘Zakelijke klanten weten ons te vinden voor supply chain finance’

Sinds midden jaren negentig is Credit Europe Bank gespecialiseerd in handelsfinanciering. Met name in financiering van grondstoffen is de bank...

clock 1 min

DE KLOP FACILITY GROUP Michael Kronenburg

De Klop Group: niet lullen, maar poetsen

Schoonmakers worden op de werkvloer zelden gezien. Ze doen stilletjes hun belangrijke werk, dat cruciaal is voor elk bedrijf. “Het...

clock 1 min

DEVELOPMENT FACTORY Jan Slagmolen, Marlon Wolfhagen en Ineke Michon

‘Assessment als inspirerende leerervaring’

“Voor het 3e jaar op rij scoren we hoog in de categorie ‘HR-assessment’. Daar zijn we trots op, want het...

clock 1 min

FABRIQUE Amanda Boomstra

‘Het lef om het beste te maken’

Fabrique is het digital design agency dat durft te kiezen. Dat door middel van concept en ontwerp verandering teweegbrengt en...

clock 1 min

GLOBAL KNOWLEDGE René Lap

‘Ontwikkelen leidt tot groei’

Ongeacht via welke methode je het beste kennis tot je neemt, bij Global Knowledge kunnen ze hier volledig op aansluiten....

clock 1 min

PARTNERS AT WORK Josephine van der Vossen

Met dubbele kracht vooruit

De missie van Partners at Work mag gerust uitdagend en opvallend worden genoemd: meer diversiteit en complementariteit in de top...

clock 1 min

Pivoton algemeen directeur Paul van den Bosch

Dé IT-partner voor de flexmarkt

Pivoton is dé IT-partner voor de flexbranche. Het bedrijf biedt geavanceerde ondersteunende software voor het gehele dagelijkse proces van flexbedrijven:...

clock 1 min