Het bureau ontwerpt en bouwt websites, shops, interactives, apps, merken en identiteiten voor uiteenlopende branches.
“Of Fabrique nu werkt aan een app voor een museum of e-commerce platform voor een grote retailer, samenwerken is altijd de basis in onze projecten,” vertelt Amanda Boomstra, studio director in Amsterdam. “Onze eigen expertise en die van onze klanten brengen we bij elkaar; volgens ons dé manier om tot een succesvol resultaat te komen.”
“Voor onze klanten zijn we strategisch partner op verschillende gebieden, van bedrijfsstrategie tot branding, van customer journey-ontwikkeling tot digitale transformatie. De context van onze klanten, hun omgeving, daar denken we met elkaar over na. Die onderzoekende manier van werken maakt dat we iets bijzonders kunnen maken, omdat we in een veel bredere context de richting bepalen.”
“Het digitale domein wordt steeds complexer, en onze klanten – vaak A-merken – zijn hiervan goed op de hoogte en hebben grote ambities. Daarom zorgen wij dat we steeds een stapje verder zijn, om waar te maken wat we beloven.”
“Ik zie dat wij het lef hebben om eigenheid te creëren, om risico’s te nemen én dat we deze keuzes kunnen onderbouwen. Dit is wat we nodig hebben om ons als bureau te blijven ontwikkelen en ook in de toekomst bijzonder en onderscheidend werk te maken.”