“Dankzij onze constant hoge kwaliteit hebben we een uitstekend trackrecord”, zegt algemeen directeur Paul van den Bosch. “Onze software kenmerkt zich door efficiency en volledig geïntegreerde wet- en regelgeving die altijd up-to-date is. Het resultaat: vestigingsmedewerkers die nauwkeurig en met plezier hun werk doen, hoge productiviteit en besparing op operationele kosten.”
In de MT1000 scoort Pivoton hoog in de categorie ‘Meest klantgerichte bedrijf van Nederland in de sector HR- Software’. Van den Bosch: “Ik ben er trots op dat we zoveel waardering vanuit de markt krijgen. Het is een prachtig signaal naar onze medewerkers die elke dag met veel passie hun werk doen.”
“Ook bevestigt de ranking de meerwaarde van onze koers. We investeren in duurzame klantrelaties. Binnen onze organisatie zijn we op ieder niveau nauw betrokken bij de klant: van directie tot customer support en van productowners tot consultants. Wij bieden dus ‘meer dan IT’ en streven ernaar onze klant maximaal te ontzorgen.”
“Daar gaan we ver in; verder dan iedere andere partij. Doordat wij met onze Business Proces Outsourcing (BPO) een deel van het backofficeproces van onze klanten overnemen, kunnen zij zich focussen op hun core business: het vinden en plaatsen van de juiste kandidaat voor de juiste klant. En doen wij waar we goed in zijn: continue doorontwikkeling van onze software in combinatie met maximale ontzorging. Zo bouwen we samen met onze klanten aan succes.”