Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Topman Marcel Oosterwijk maakte van Lidl een beeldbepalende speler, maar bleef zelf onzichtbaar

Premium - Algemeen directeur Marcel van Oosterwijk maakte van Lidl de derde supermarkt van Nederland – zonder zelf op de voorgrond te treden. Nu schuift de topman na 27 jaar door naar het internationale hoofdkantoor. ‘Dit is zijn levenswerk.’

marcel oosterwijk lidl
Marcel Oosterwijk, vertrekkend algemeen directeur van Lidl Nederland. 'Hij is heel uitgesproken en duidelijk in wat hij wil.' Foto: Lidl

Gratis verder lezen?

Maak snel en eenvoudig een gratis account en krijg toegang tot premium artikelen.

Of heb je al een account? Log dan in.

Om dit bericht te kunnen lezen moet je ingelogd zijn

Vestibulum id ligula porta felis euismod semper. Donec ullamcorper nulla non metus auctor fringilla. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus.

Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Morbi leo risus, porta ac consectetur ac, vestibulum at eros. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod. Curabitur blandit tempus porttitor. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna.