Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Hoe vergroot je de slagkracht van jouw onderneming? Alle inzichten voor startups, scaleups en grownups op een rij.

Recente artikelen

Camiel Slaats (G-Star)

Camiel Slaats (1972) G-Star – Commercial Director Op zondag liep hij, zonder noemenswaardige voorbereiding, de marathon van Rotterdam in estafettevorm,...

clock 2 min

Armand Ferreira (ING)

Armand Ferreira (1970) ING – Managing Director Trust Clients & European Business Desk Corporate Nederland is op dit niveau angstvallig...

clock 0,5 min

Carolien Nijhuis (KPN)

Carolien Nijhuis (1968) KPN – Managing Director KPN International KPN is niet erg bekend om zijn internationale grootzakelijk activiteiten. Maar...

clock 0,5 min

Nick Jue (ING)

Nick Jue (1966) ING – Bestuursvoorzitter ING Retail Nederland De laatste keer dat we hem kunnen noemen; volgend jaar is...

clock 4 min

Dolf van den Brink (Heineken)

Dolf van den Brink (1973) Heineken – ceo Heineken USA Deze zagen we dus echt niet aankomen. We dachten dat...

clock 2,5 min

Sheila Struyck (Philips)

Sheila Struyck (1965) Philips – Chief Marketing Officer & Head of Strategy Philips Consumer Lifestyle Dubbeltalent. Bevlogen marketingstrateeg en innovatiemotor...

clock 0,5 min

Joris Aperghis (G-Star)

Joris Aperghis (1968) G-Star – Chief Marketing Officer Marketeer in hart en nieren. Geroemd om zijn energie en creativiteit. Begon...

clock 5,5 min

Han Kolff (Randstad)

Han Kolff (1970) Randstad – Managing Director Group Control, Strategy & M&A In februari van dit jaar maakte Han Kolff...

clock 0,5 min

Danielle Schuur (Getronics)

Danielle Schuur (1971) Getronics – Vice-president data centers & hosting services In 2008 besloot Danielle Schuur over te stappen van...

clock 2 min

Danny Menken (Eurosport)

Danny Menken (1979) Eurosport – Algemeen directeur Eurosport Benelux en Denemarken De akelig perfecte Danny Menken was vorig jaar de...

clock 1 min

5 commerciële tips om je te wapenen tegen de recessie

Iedereen heeft het er over: de recessie.  Hebben we het ergste gehad? Komt er nog meer ellende? En het belangrijkste:...

clock 5,5 min

Erik van Houwelingen (Aegon)

Erik van Houwelingen (1966) Aegon – Chairman Executive Committee Asset Management In de jaren negentig, toen Kees Storm Aegon uitgebouwde...

clock 0,5 min

Philip Lacor (Dell)

Philip Lacor (1970) Dell – Director EMEA Large Enterprise Marketing In 2008 kon hij general manager van Dell Rusland worden,...

clock 1 min

De merken barometer – Come & Go in 2010

Wat zijn de succesvolste nieuwe merken van 2010? En welke gingen ten onder? Een top-5 Come & Go, samengesteld en...

clock 4 min

Verdraaid slecht nieuws – Vodafone, NS en Toyota onder de loep

Hoe communiceer je als bedrijf een crisis die de burger treft? Twee deskundigen beoordelen slechtnieuwsbrengers NS, Vodafone en Toyota. “Topman...

clock 12 min

Is er leven na de commercial? – Zij van de reclame

Elk decennium heeft z’n reclame-icoon. Hoe is het Japie van King Corn (jaren ’60), Zeeuws Meisje (jaren ’70) Beun de...

clock 10 min

Het geheim van de AH-rages

Als er één bedrijf is dat het creëren van een rage tot in de puntjes ­beheerst, dan is het Albert...

clock 6,5 min

Beste bestuurders 2010

De nodige usual suspects, 10 buitenlanders, 8 nieuwelingen, 1 vrouw. De top-25 van beste bestuurders geeft weer een gemêleerde aanblik.Met...

clock 14 min

Opmerkelijk

Apple-evangelisten hondstrouw Dure apparaten, enorme winstmarges, een haperende klantenservice en software die ­allesbehalve open source genoemd mag worden. Toch blijft...

clock 4,5 min

Loopbaan van Bjørn Berg-Andersen

Van zijn beide ‘vaders’ leerde hij het belang van mensen motiveren. Handig, nu Bjørn Berg-Andersen het merk LG in de...

clock 3 min

Zo krijgt u een perfect imago

Maak een onuitwisbare indruk. Niet alleen met uw product of bedrijf, maar vooral als mens. MT presenteert het stappenplan naar...

clock 2,5 min

Lean kennismaking

Aan het begin van de ‘Lean kennismakingsmiddag’ moet ­iedere deelnemer de volgende zin afmaken. ‘Als ik aan lean denk, denk...

clock 1,5 min

Rob van Rees: Nederland blijft achter met duurzame energie

Nederland dreigt de boot te missen op de miljardenmarkt voor duurzame energie, vreest Greenchoice-baas Rob van Rees. Subsidies naar Duits...

clock 2 min

E=mc2 helpt klanten

"Jonge medewerkers hebben een heel nieuw concept uitgewerkt: E=mc2, om klanten in vijf stappen te helpen bij het verlagen van...

clock 1,5 min

Werknemers misbruiken internetvrijheid niet

Nederlandse bedrijven hebben een veel soepeler beleid omtrent het gebruik van sociale netwerksites onder werktijd dan andere Europese bedrijven. Ruim...

clock 2 min

Intern Linken is onderdeel van SEO

Als u nieuw ben op het terrein van SEO (of zoekmachinemarketing) of al een poos bezig bent en u heeft...

clock 1,5 min

Scherp nu uw financieel inzicht

Scherp uw financieel inzicht, doe mee aan het Best of Finance-onderzoek en vergelijk uw prestaties met die van collega's. De...

clock 1 min

Promoot uw bedrijf via videosites

Een bedrijfsvideo kan sollicitanten en klanten over de streep helpen. En met de huidige tools bereikt u met uw filmpje...

clock 2 min

De klantenfluisteraars

Klanten zijn vreemde wezens. Iedereen heeft ze, sterker nog: iedereen is er zelf ook een. Toch snappen de meeste mensen...

clock 1,5 min

Het werkterrein is overal

Dat een koffieketen als Starbucks zich al een fiks aantal jaren mag verheugen in een grote populariteit, is natuurlijk geen...

clock 2,5 min

Loopbaan van Reinder Brummelman

Omdat hij tegelijk wilde werken en studeren, werd hij accountant. Nu leidt Reinder Brummelman een van Nederlands grootste accountants- en...

clock 2,5 min

Het woord aan de werkvloer – Verbeteren met pakpapier

Veel veranderprocessen sterven in schoonheid, doordat ze achter de managementtafel zijn bedacht. The Brown Paper Company laat de mensen op...

clock 9 min

De ict van de Spelen

De Olympische Spelen zijn méér dan een sportevenement. Ook wat betreft logistiek, bedrijfsvoering en ict wordt in Vancouver topsport bedreven....

clock 6,5 min

Tien technieken die de wereld veranderen

Nieuwe technieken staan klaar om het aanzien van de wereld te veranderen. De multinationals van morgen zijn de hightech-startups van...

clock 20,5 min

Jeroen Bertrams

Investeert in startups en adviseert bedrijven over groei. Hij is auteur van 11 boeken over (online) marketing, investeren en startups.

Lees de columns van Jeroen Bertrams

Tom Mom

Hoogleraar Strategie & Ondernemerschap aan de Erasmus Universiteit. Tevens co-auteur van het boek 'Naar een gezond groeibedrijf in vijf stappen'.

Lees de columns van Tom Mom