Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Marketing

De laatste marketingtrends en best practices om de verkoop van jouw product of dienst aan te jagen.

Recente artikelen

Bas Kuper Siemens Software

‘Ik heb de leukste baan van de wereld’

Time-to-market wordt in de industrie steeds korter door toenemende concurrentie en veeleisende klanten. Meer dan ooit bestaat de roep om...

clock 3 min

i.s.m. Technische Unie
Jan Ferwerda TU Technische Unie

Technische Unie: ‘Samen maken wij de toekomst mogelijk. Dát is wat ons bedrijf definieert’

“In 2050 moet Nederland klimaatneutraal zijn en moet de circulaire bouweconomie op poten zijn gezet. Bij Technische Unie vragen we...

clock 3 min

Tof Thissen en Peter van Stempvoort UWV

UWV: ‘We zijn een lerende organisatie’

UWV is er om mensen mee te laten doen in de maatschappij. Dankzij extra geld van het kabinet kan UWV...

clock 3 min

Martijn Hagens Vattenfall

Vattenfall: ‘Duurzame focus zorgt voor merkbare verbinding’

Energiebedrijf Vattenfall, tot voor kort Nuon, werkt onder de nieuwe naam van het moederbedrijf aan een fossielvrij leven binnen één...

clock 3 min

Phillip Smits Blauwhoed

Blauwhoed: woongeluk dankzij anders denken en doen

Vastgoedconcepten moeten recht doen aan de plek en de mensen die er gaan wonen, werken of winkelen. Dat wordt optimaal...

clock 1,5 min

Victor Aquina DeliHome

Deli Home: wereldwijd groeien door trends te maken

Tijd is steeds kostbaarder en dus besteden consumenten hun klussen liever aan specialisten uit. Een mooie kans voor een bedrijf...

clock 1,5 min

Maarten Markus NH Hotel Group

NH Hotel Group: gastvrijheid staat of valt met medewerker

Resultaten halen en daar plezier in hebben; daar gaat het om volgens Maarten Markus, Managing Director Northern Europe bij NH...

clock 1,5 min

CEO Paulus de Wilt van NIBC

NIBC Bank: ‘Ondernemerschap zit in ons DNA’

NIBC Bank maakt het verschil met maatwerkfinanciering voor snelgroeiende ondernemingen en met woninghypotheken en spaarproducten voor consumenten. Als relatief kleine...

clock 1,5 min

Carlo van Kemenade Obvion hypotheken

Obvion: mooie stappen maken door focus en verbinding

De medewerkerstevredenheid ging bij Obvion afgelopen jaar sterk omhoog. Ook het marktaandeel groeide flink. CEO Carlo van Kemenade is overtuigd...

clock 1,5 min

Angelique Loos - Simon Loos Simon Loos BV

Simon Loos: ‘De huidige hoge notering is een erkenning voor onze visie en strategie’

Logistiek dienstverlener Simon Loos heeft service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Het familiebedrijf in transport, warehousing, co-packing en...

clock 1,5 min

Steven Martina the Greenery

The Greenery: ‘Groente en fruit bereikbaar en betaalbaar maken voor iedereen’

The Greenery levert en distribueert een breed assortiment van verse groenten en fruit aan retail, cateraars en verwerkende industrie. CEO...

clock 1,5 min

K v Ginderdeuren & A Westerhof Van Merksteijn International

Van Merksteijn: ‘Dat wij een zeer betrokken bestuurder hebben, motiveert mensen een stap extra te doen’

In Almelo staat de hoofdvestiging van een wereldberoemde producent van wapeningsproducten, hekwerkpanelen en verzinkt draad. Het succesvolle familiebedrijf verwerkt jaarlijks...

clock 1,5 min

Arjan Schakenbos Vestia

Vestia: ‘Dit is een mooie erkenning voor wat we met elkaar elke dag weer neerzetten’

Sinds het derivatendebacle in 2012 werkt Vestia hard aan zijn financieel herstel. Er is ook weer ruimte ontstaan voor de...

clock 1,5 min

Marike Bonhof Vitens

Vitens: ‘De transitie naar een datagestuurd waterbedrijf vraagt om professionals met lef’

Drinkwaterbedrijf Vitens scoort een hoge notering in het MT500-onderzoek. “Mooi! Het is fijn dat onze peers ook erkennen dat het...

clock 1 min

Bilderberg

Aandacht is de nieuwe luxe

Bilderberg is een hotelgroep die bekend staat om fraaie gebouwen op schitterende locaties. Commercieel directeur Arlette Gilbert noemt echter haar...

clock 1 min

Cloetta producten

Cloetta: de kracht van goed genieten

Cloetta is onder meer bekend van de merken Sportlife, Red Band, Venco, Lonka, The Jelly Bean Factory en King. “Onze...

clock 1 min

Kees Hoving Marc Verbeek Deutsche Bank

Deutsche Bank: “We leveren al 100 jaar een belangrijke bijdrage in Nederland”

De grootste internationale bank in Nederland, Deutsche Bank, is dit jaar honderd jaar actief in ons land! Voor de veelal...

clock 1 min

mt500 2019

MT500 – Beste ZBO’s en uitvoeringsinstellingen

Deze organisaties in de sector ZBO's en uitvoeringsinstellingen hebben de beste reputatie volgens 'peers'.

clock 0,5 min

Partnerartikelen

mt500 2019

MT500 – Meest klantgericht

Deze 25 bedrijven worden door hun peers gewaardeerd om hun klantgerichtheid.

clock 0 min

juul manders balr

Hoe BALR. met ‘bereikbaar exclusief’ op jacht gaat naar 100 miljoen omzet

Met klanten van Japan tot Rusland is modemerk BALR. bezig zich te ontwikkelen tot een geduchte concurrent van de grote...

clock 3 min

webshop groeien

Zo groeit je webshop uit zijn jasje

Elke fashionretailer kent het belang van een goede webshop, maar voor de meesten is het systeemlandschap erachter nog een groot...

clock 3,5 min

Het persoonlijke merk van: Joris Toonders (Yonego)

Roel Wolbrink daagt diverse ondernemers uit om een persoonlijk merkplan te bouwen, als basis voor een sterk merk voor jouw startup...

clock 4 min

9 keer hoe je je officemanager betrokken en binnenboord houdt

Je secretaresse is jouw steun en toeverlaat, jouw gatekeeper. Tuurlijk vindt diegene dat hij of zij ‘gewoon’ zijn werk doet....

clock 6 min

Zo check je of je merk ‘vrij’ is

Eén van de belangrijkste dingen die je moet doen wanneer je een merk kiest en gaat registreren is kijken of je...

clock 1,5 min

Ticketplatform Tiqets heeft Dan Burdett binnengehaald als Chief Marketing Officer. Hij zal verantwoordelijk worden voor brand, marketing en communicatie en gaat zich inzetten voor de verdere groei en internationalisering van Tiqet.

Dan Burdett (nieuwe CMO Tiqets)

Ticketplatform Tiqets heeft Dan Burdett binnengehaald als Chief Marketing Officer. Een profiel van een marketingman in hart en nieren.

clock 2 min

i.s.m. NEW TAILOR

Het persoonlijke merk van: Femke Furnée (Fest Amsterdam)

Roel Wolbrink daagt ondernemers uit om een persoonlijk merkplan te bouwen, als basis voor een sterk merk voor jouw startup...

clock 5 min

fashion-industrie online

De nieuwe fashion-industrie: ‘We gaan naar gepersonaliseerde winkelervaringen’

De mode is in beweging. Waar we vroeger massaal winkelstraten afstruinden op zoek naar dat kekke jurkje of die hippe...

clock 4 min

coolblue marketing

5 (online) lessen die je als ondernemer kan leren van Coolblue

We kunnen niet allemaal Coolblue zijn, maar het Rotterdamse bedrijf is hoe dan ook een goudmijn van online marketinglessen. Onlinemarketing-expert...

clock 8,5 min

i.s.m. NEW TAILOR

Het persoonlijke merk van: Lotte Leufkens (CloudCuddle)

Roel Wolbrink daagt diverse ondernemers uit om een persoonlijk merkplan te bouwen, als basis voor een sterk merk voor jouw startup...

clock 3,5 min

Zo bereik je nieuwe klanten AVG-proof

Ondanks de strengere regelgeving rondom privacy is het benaderen van klanten via direct mail nog altijd redelijk soepel. Het is...

clock 2,5 min

Het persoonlijke merk van: Merijn Everaarts (Dopper), de rebel die ondernemer werd

Roel Wolbrink daagt diverse ondernemers uit om een persoonlijk merkplan te bouwen, als basis voor een sterk merk voor jouw startup...

clock 4 min

Jeans Centre wolf in jeanskleren

Wat je kunt leren van de wolf in jeanskleren

Jeans Centre is een van de grootste retailers van Nederlandse bodem. Ze bestaan al 42 jaar en hebben dus veel...

clock 3 min

Information overload? Met deze 3 tips bereik je die overprikkelde klant wel

De huidige consument wordt overstelpt met prikkels. Per dag bijvoorbeeld al met zo’n driehonderd reclame-uitingen en tachtig e-mails. Geen wonder...

clock 3,5 min

Dit doet waardering met je werknemers

Productievere en betrokken werknemers die minder vaak ziek zijn én voor meer tevreden klanten zorgen. Dat levert het vaker expliciet...

clock 4,5 min

vragen stellen vergadering

Waarom je door het stellen van vragen, slimmer overkomt

Wie om advies vraagt op de werkvloer, lijkt slimmer, blijkt uit onderzoek van de Harvard Business School.

clock 1,5 min

Dit zijn dé 3 do’s en don’ts voor een effectieve direct mail-campagne

Nu de nee/nee-stickers steeds vaker opduiken op de brievenbus, is het belang van een effectieve direct mail-campagne voor ondernemers nog...

clock 3,5 min