Winkelmand

Geen producten in je winkelmand.

B2B-marketing

Marketing voor de zakelijke markt is anders dan voor consumenten. Wat zijn de voornaamste verschillen? Hoe bereik je de zakelijke beslisser? En hoe verkort je het beslissingsproces voor een zakelijke aankoop? Antwoorden vind je in dit channel.

IN SAMENWERKING MET
MT/Sprout Agency

Bij MT/Sprout hebben we dagelijks contact met
beslissers. We weten dat voor succesvolle bedrijven ondernemerschap en leiderschap hand in hand gaan.

Wij zijn MT/Sprout, Next Generation Business

Lees meer

B2B-marketing

De ideale lengte voor je blogpost bestaat niet, maar dat is niet erg!

Niets is zo onwetenschappelijk als content. Natuurlijk wordt er regelmatig door allerlei instituten onderzoek gedaan en dat is mooi, maar...

author Redactie

clock 3,5 min

B2B-marketing

Wat is een contentstrategie en hoe maak je ‘m?

Zakelijke dienstverleners bezitten extreem veel kennis. Maar hoe kom je van kennis naar content? Met de juiste strategie. Vaak horen...

author Redactie

clock 1,5 min

B2B-marketing

Contentmarketing: hype of hit?

Is contentmarketing een hype of hit? Volgens Joe Pulizzi is het nog volop in ontwikkeling, maar kan het uitgroeien tot...

author Redactie

clock 2 min

B2B-marketing

Handig een buyer persona, maar hoe stel je het op?

Jij wilt je doelgroep bereiken met de juiste content, maar ho eens even; voor wie schrijf jij die content eigenlijk?...

author Redactie

clock 1 min

B2B-marketing

Wat is een contentstrategie en hoe maak je ‘m?

Zakelijke dienstverleners bezitten extreem veel kennis. Maar hoe kom je van kennis naar content? Met de juiste strategie.

author Redactie

clock 1,5 min

Kennisbank

Contentmarketing is de manier om klanten voor je te winnen. Maar hoe zet je goede content om in omzet? Oftewel: hoe maak je van je bezoekers waardevolle leads?

In dit gratis whitepaper bespreken we 9 manieren om leads te genereren, die je direct toe kunt passen.

Bekijk 9 tips

In deze whitepaper contentstrategie gaan we in op de 7 stappen  op weg naar een ronkende contentformule. Want eigenlijk is een contentstrategie vergelijkbaar met een redactionele formule. En om te kunnen acteren als uitgever, moet je denken als uitgever.

Lees whitepaper
/