Als de Koningin 13 april het nieuwe Rijksmuseum opent, loopt ze door het interieur van Gielissen. Ceo Bart Wigman over...
Hoe vergroot je de slagkracht van jouw onderneming? Alle inzichten voor startups, scaleups en grownups op een rij.
Als de Koningin 13 april het nieuwe Rijksmuseum opent, loopt ze door het interieur van Gielissen. Ceo Bart Wigman over...
Bob is divisiedirecteur van een groot concern hij doet zijn best. In deze aflevering vreest hij een functie die dreigt...
Wie? Derek Sivers was professioneel muzikant en circusclown sinds 1987 tot hij in 1998 min of meer bij toeval CD...
Bob is divisiedirecteur van een groot concern. Hij doet zijn best. In deze aflevering zet hij een punt achter een...
Als Sjoerd van Keulen zijn bonus moet terugstorten, zijn er genoeg andere (ex-)topmannen die ook mogen betalen. Een overzicht. Betaald...
Hoe borg je een verandering in je bedrijf? Veranderexpert Inge Oosterhuis geeft 4 stappen voor blijvend succes. De meest gehoorde...
De crisis is nog steeds niet op zijn einde. Dus moeten veel afdelingen de broekriem nog strakker aanhalen. Maar dat...
Met metersgrote billboards langs de snelwegen proberen adverteerders aandacht te vangen. 14 creatieve uitspattingen die daarin slagen.
De meest begenadigde hypekoning is terug. Ondernemers die zichzelf naar de top willen hypen, moeten bij Kim Dotcom in de...
Marketeers komen in 2013 niet meer weg met verhalen over zichtbaarheid, GRP’s, Likes en Retweets. Hoe je wel het verschil...
Bob is divisiedirecteur van een groot concern hij doet zijn best. Dit keer inventariseert hij de highlights van het jaar....
Verkopen is oud industrieel denken. Het voorkomt werkelijke waarde creëren met de klant, zegt managementdenker Jeroen Busscher. Diensten of producten...
De b2b-markt heeft de beste uitgangspositie voor social selling. Vijf zaken die je moet weten over verkopen via dit nieuwe...
Bob is divisiedirecteur van een groot concern en doet zijn best. Dit keer krijgt hij een paar dingen over de...
Op 1 februari staan Jan van Setten en Jos Burgers weer samen op het podium van 'de Klantenfluisteraars'. Dit programma...
De best beoordeelde docent van DenkProducties heeft een nieuw seminar: De psychologie van het gunnen. Op 25 januari laat Remco...
Gooi je je verkoop niet online uit angst voor conflicten met leveranciers? Kies je strategie in 5 stappen. Aan welke...
Steeds meer organisaties proberen te sturen op werkgeluk. Maar bedrijven maken mensen niet gelukkig, mensen maken bedrijven gelukkig. Geluk is...
De Amerikaanse verkiezingen bereiken deze dagen een hoogtepunt. Podiumauteur Rein Jan Eringa adviseert iedereen in de saleswereld dit grootste salesspektakel...
Er was een tijd dat een ‘groen’ bedrijf niet hip was. Groen werd geassocieerd met soft, lief en niet-commercieel. Dat...
Online aandacht van klanten krijg je niet, die moet je verdienen. Hoe je dat doet? In 6 stappen. De meeste...
Hoe besteedt u het online marketingbudget? Kiest u voor opvallende banners en recamefilmpjes of gaat u voor een goed verhaal?...
Bob is divisiedirecteur van een groot concern. Hij doet zijn best. In aflevering 145 besluit hij het nou eens niet...
Social media is hip and happening. Maar deze moderne marketingtool is niet zonder gevaren. Een misser kan u duur komen te...
Uit nieuw onderzoek blijkt dat 8 op de 10 Nederlanders actief is op sociale media. Wat moet je daar als...
Steeds meer managers bloggen, schrijven een column of sturen namens het bedrijf een reguliere nieuwsbrief. Maar waarom eigenlijk, vraagt podiumauteur...
Bedrijven die één van de marketing P's vergeten doen zichzelf en hun klanten tekort. De P die het meest vergeten...
De wereld om ons heen is sterk in beweging, al zijn doel en richting niet altijd duidelijk. Dat deze beweging...
Grote Nederlandse b2b-bedrijven blijven achter met hun digitale strategie, zegt adviesbureau Boer & Croon. Hoe moet het wel? Van de...
Bob is divisiedirecteur bij een groot concern en doet zijn best. Dit keer wil hij een aangepaste tekst op de...
Hoe maak je het onmogelijke mogelijk? Leg de lat hoog genoeg en gooi alle remmen los met een ijzersterke BHAG....
Het social media virus heeft zich inmiddels ook genesteld in de B2B markt. Maar wat voegen leuke acties toe aan...
Als je een minder goed voorbeeld zoekt van organisatie- en merkstrategie valt vaak de naam V&D. Merksucces is echter niet...
Als bedrijf in sociale media duiken, is lang niet altijd verstandig, schrijft Jeroen Bertrams.