Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Marketing

De laatste marketingtrends en best practices om de verkoop van jouw product of dienst aan te jagen.

Recente artikelen

Hoe Hiemstra & De Vries midden in de maatschappij staat

Hiemstra & De Vries werkt samen met de klant aan maatschappelijke vraagstukken. Het adviesbureau combineert domeinkennis met diepgaande expertise over...

clock 1,5 min

Energie is mensenwerk

Innova Energie is met 75 medewerkers én een tienjarig bestaan voor de deur een groeiend energiebedrijf in de Nederlandse markt....

clock 1,5 min

i.s.m. Novisource

Data brengt financiële sector verder

In de financiële sector is de noodzaak om te veranderen extreem groot. “In nieuwe samenwerkingsmodellen gaat het steeds meer over...

clock 1 min

Van team naar high performance

Klinkt goed, een synergetisch samenwerkend team met autonomie en end-to-end verantwoordelijkheid, dat waarde voor de business realiseert. En dat zijn...

clock 1 min

i.s.m. RSM

‘Persoonlijke aandacht steunt klantrelatie’

Wie familiebedrijven, een krachtige motor van onze economie, dusdanig ondersteunt dat ze continu kunnen verbeteren, heeft een topbaan. Dat weten...

clock 1 min

Altijd de juiste leider kiezen

Van de Groep & Olsthoorn is een executive search- en interimmanagementbureau. Het onderscheidt zich door zijn focus op techniek en...

clock 1,5 min

Ondernemers helpen met hun Buy & Build-strategie

Capital A investeert in groeibedrijven en assisteert ondernemers in het doen van overnames, legt Friso Janmaat uit. “Dat noemen wij...

clock 1 min

i.s.m. Development Factory

Development Factory maakt talent zichtbaar

Mensen op een persoonlijke en professionele wijze helpen in hun ontwikkeling. Daar staat Development Factory voor. Ze ondersteunt organisaties bij...

clock 1 min

Talent vanuit kracht laten presteren

De krapte op de arbeidsmarkt dwingt bedrijven om stil te staan bij de manier waarop ze hun talenten ondersteunen. “Niet...

clock 1 min

Enrise wil verantwoordelijk zijn voor maximaal resultaat

Enrise helpt bedrijven met het bouwen van hoogwaardige internettoepassingen en koerst daarbij altijd op maximaal resultaat.

clock 1 min

Samenwerken aan schone en gezonde omgeving

“Een schone en gezonde werkomgeving is een gezamenlijke verantwoordelijkheid”, zegt directeur Bart van der Sluijs van ICS Groep, een familiebedrijf...

clock 1 min

i.s.m. Moore MTH

Hoe mth relaties bouwt én waarde creëert

“Onze accountants en fiscalisten hebben een goede relatie met onze klanten. Dit is sinds het begin van mth ons doel”,...

clock 1 min

Inkoop op een hoger niveau brengen

Nevi vaart onder de vlag Nevi NEXT een nieuwe koers. De vereniging voor inkoopprofessionals wil leden met digitale tools en...

clock 1 min

Ineens doet IT er niet meer toe

Rustmakers in IT: dat zijn de professionals van PQR. Hoge kwaliteit van IT-dienstverlening en managed services zorgt ervoor dat de...

clock 1 min

MT1000: Beste internetbureau’s

Dit zijn de beste internetbureaus, volgens zakelijke beslissers.

clock 0 min

6 manieren om een ACM-boete te krijgen wegens online misleiding

Wanneer komt online verleiden neer op misleiden? Waakhond ACM brengt vandaag een nieuwe richtlijn uit die dit grijze gebied minder...

clock 5 min

datagedreven werken

Hoe je met datagedreven werken je organisatie slimmer en efficiënter maakt

Data verzamelen is één ding. Maar wat kun je vervolgens met die data doen? Een overzicht van hoe je met...

clock 3,5 min

wanbetalers laatbetalers België POM

Dit bedrijf wist het aantal laatbetalers in België flink terug te dringen

Ongeveer 20 procent van alle verstuurde facturen in België werd in 2014 te laat betaald. Een behoorlijk aantal. ‘Wij zijn...

clock 3,5 min

Partnerartikelen

V&D vd.nl

Hoe V&D voortleeft op het web

Na het veelbesproken faillissement in 2015, leeft V&D nu voort op het wereldwijde web. Na flink wat aanvankelijke scepsis weten...

clock 4 min

Hoe Auto.nl steeds meer auto’s online verkoopt

Online een auto kopen? Technisch kan het al, maar vertrouwen wekken bij klanten is nog een uitdaging. ‘Het online kopen...

clock 4 min

Nederlanders vinden influencers onbetrouwbaar, omdat ze continu reclame maken

Instagram-sterretjes en bekende YouTubers, ze lijken dan misschien dé uitkomst voor de marketing van je merk te zijn, maar schijn...

clock 1 min

5 posten die waarschijnlijk (onverwacht) een gat in je marketingbegroting slaan

Je marketingbudget behelst meer dan Google of sociale netwerken. Christiaan Snabel geeft 5 posten die je misschien nog niet in je...

clock 5 min

Vertrouwen

Meer succes door te werken aan vertrouwen. Dit is hoe je dat doet

Als het er is, valt het zelden op, maar vertrouwen is hét geheim van succesvolle organisaties. Marieke Hoogenberg adviseert namens...

clock 3,5 min

Zo krijg je media-aandacht voor jouw bedrijf

Hoe krijg je media-aandacht voor jouw bedrijf? Sprout-expert Leonne van de Ven geeft je vijf tips om het makkelijk(er) te...

clock 4 min

3 manieren om met display advertising precies de goede klanten te bereiken

Met display advertising kun je je marketingbudget toespitsen op de juiste doelgroep. Sprout-expert Marijn van Bakel geeft je drie tactieken...

clock 2 min

Steven van Belleghem over de klantrelaties van de toekomst

De wereld verandert snel, en de digitale wereld al helemaal. Hoe zorg je ervoor dat je als organisatie niet achter...

clock 3,5 min

klantvriendelijk betaalgedrag snel betaald krijgen

Hoe je ook bij snelle groei je klanten tevreden houdt

Groeien gaat niet zonder slag of stoot. Zo krijg je bijvoorbeeld te maken met hogere klantverwachtingen. Hoe ga je daar...

clock 3,5 min

Content marketing-onderwerpen nodig? Kijk gewoon op Google

Zoek je onderwerpen waarmee je scoort met content marketing? Google Autocomplete bevat een schat aan informatie, tipt Sprout-expert Kevin Vertommen.

clock 2,5 min

De perfecte bedrijfsnaam: een stappenplan voor een vliegende start

Een goede bedrijfsnaam rolt lekker over de tong en is makkelijk te onthouden. Sprout-expert Gerhard te Velde geeft je praktische tips...

clock 5,5 min

Hoe mobiele betaaldiensten je conversie verhogen

Hoe mobiele betaaldiensten je conversie verhogen

Apple Pay is nu ook in Nederland beschikbaar voor webshops. Klanten laten betalen via dit soort mobiele betaaldiensten is gemakkelijk...

clock 2,5 min

Steven van Belleghem over de ‘nieuwe customer journey’

‘De klant staat centraal’, dat zegt tegenwoordig iedere organisatie. Wat wel uitzonderlijk is, zijn organisaties die dat goed uitvoeren. In...

clock 3,5 min

Waarom juist folders heel goed worden gelezen

Met 10,6 miljoen folders die wekelijks op de deurmat vallen, is het niet gek dat dit een heel effectief marketingmiddel...

clock 2 min

Zo zet je data in om jouw klanten beter te kunnen bereiken

Een klantenbestand dat op orde is, kan van groot belang zijn. Het juiste adressenbestand kun je bijvoorbeeld inzetten voor direct...

clock 2,5 min

Wil je je idee erdoor krijgen, denk dan als een marketeer

Rationele wezens zijn we allerminst. We vallen veel meer voor emotionele verhalen dan voor salespitches gebaseerd op rationele argumenten, zo...

clock 1,5 min

Dit zijn de 4 vragen die je jezelf moet stellen als je een direct mail wil maken

Direct mail, oftewel je boodschap via de brievenbus bij je doelgroep krijgen, kan een effectieve manier zijn om onder de aandacht...

clock 2,5 min

Zo kies je een chatbot (en gebruik je die op de beste manier)

Wil je een extra medewerker die 24 uur per dag klanten te woord staat? Dan is een chatbot het overwegen...

clock 6,5 min