Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Deze 5 strategieën brengen Picnic en Coolblue succes in Duitsland

Premium - Het voelt als David tegen Goliath. Als kleine boodschappenstartup de markt betreden in het land van de grote supermarktketens, of als webshop de mega-elektronicazaken uitdagen. Toch kijkt Duitsland met bewondering naar het eerste succes van Picnic en Coolblue.

Michiel Muller Pieter Zwart

Gratis verder lezen?

Maak snel en eenvoudig een gratis account en krijg toegang tot premium artikelen.

Of heb je al een account? Log dan in.

Om dit bericht te kunnen lezen moet je ingelogd zijn

Vestibulum id ligula porta felis euismod semper. Donec ullamcorper nulla non metus auctor fringilla. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus.

Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Morbi leo risus, porta ac consectetur ac, vestibulum at eros. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod. Curabitur blandit tempus porttitor. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna.