“Doordat we in Nederland productleider zijn met bekende, lokale kwaliteitsmerken, kunnen we ons de flexibiliteit veroorloven om in te spelen op lokale behoeften. Dat doen we door goed naar onze klanten en zakenpartners te luisteren, en hun behoeften om te zetten in beleid. Zo bewegen we met ze mee door bijvoorbeeld als eerste in de markt een productlijn met minder suiker aan te bieden.”
Marketing Director Maaike Maagdenberg: “Ons bedrijf gelooft in de kracht van goed genieten met onze vertrouwde Hollandse merken. Daarom geloven wij dat het belangrijk is dat onze medewerkers plezier hebben in hun werk. Wij geven onze medewerkers veel vrijheid en verantwoordelijkheid, waardoor ze als individu echt kunnen bijdragen aan bedrijfsresultaten.”
“Als onderdeel van een internationaal beursgenoteerd bedrijf is het bedrijfsresultaat immers van groot belang. Centraal staan bij ons klantgericht werken en gezamenlijk een excellente uitvoering te geven aan onze bedrijfsdoelstellingen.
“Binnen die parameters vinden we het belangrijk een goede werkgever te zijn. Dat zijn we door een gezellige cultuur te bieden in een gezonde werkomgeving, waarin we veel aandacht besteden aan de mentale en fysieke vitaliteit van onze mensen middels onder andere verschillende workshops. We stellen hen in staat een goede balans te houden tussen werk en privé en zich te blijven ontwikkelen en ontplooien binnen een commerciële omgeving.”