“In onze bedrijfsvoering is veel aandacht voor de maatschappelijke omgeving en persoonlijk contact. Zo ondertekenden we als een van de weinige accountskantoren het Green Recovery Statement. Het contact tussen onze medewerkers en het bestuur is heel open en direct. Ons mensgerichte HR-beleid resulteert in gedreven en tevreden medewerkers. Dit vertaalt zich in enthousiasme, betrokkenheid en inzet naar de klant toe om net dat stapje extra te zetten, in goede en uitdagende tijden.”
Grant Thornton wil haar klanten de komende jaren ondersteunen op de thema’s duurzaamheid, technologie en digitalisering. Welsink: “Verduurzaming is cruciaal om de toekomstbestendigheid van onze economie te waarborgen. Je ziet deze urgentie o.a. terug in de Green Deal die binnen de EU is afgesloten. Wij helpen klanten in deze ontwikkeling mee te gaan: strategisch en bij het analyseren van hun processen.”
“Qua technologie staan we klanten o.a. bij met cybersecurity. Medio 2020 hebben we Sonar gelanceerd: een innovatief platform met slimme data-oplossingen en artificial intelligence. Hiermee geven we onze klanten vanuit hun data diepgaand inzicht in risico’s en kansen. In een overzichtelijk dashboard zien klanten in één oogopslag waar ze excelleren en waar ze bij moeten sturen. We helpen onze klanten graag om toekomstbestendig te zijn en het maximale uit hun mogelijkheden en kansen in de markt te halen.”