“We willen dat deelnemers zich op hun gemak voelen, dat we verbinding maken en in gesprek komen. Onze assessments zijn eigenlijk al een vorm van coaching en training, omdat we deelnemers
inzicht geven in wat effectief gedrag is en wat ze nog kunnen leren. We zijn kritisch, maar wel opbouwend, zodat deelnemers zich begrepen voelen. Zo leggen we de basis
voor gedragsverandering.”
“In evaluaties zien we dat deelnemers een assessment als een leerzame, inspannende, maar vooral leuke dag beschouwen. Voor onze rapportage vullen we onze observaties aan met bevindingen uit
motivatie- en persoonlijkheidsvragenlijsten: dit geeft verdieping. We geven klanten een helder, onderbouwd en eerlijk advies, zodat ze de juiste beslissing maken.”
“Het draait bij ons om teamwork. We trekken al lange tijd met elkaar op en maken gebruik van elkaars ervaring en expertise. Naast assessments bieden we ook coachings- en trainingstrajecten aan. We werken op individueel niveau en in (internationale) projecten. We kunnen snel schakelen, zodat we bij organisatieveranderingen grotere groepen deelnemers kunnen zien en spreken.”
“De kern van onze aanpak is: professioneel, persoonlijk en betrokken. Dicht bij elkaar, dicht bij de klant. Vanuit die houding sluiten we goed aan bij wat opdrachtgevers willen. Dat blijkt uit de langdurige relaties die we met hen hebben. En uit onze MT1000-klassering in de categorie HR-assessment: hier zijn we heel erg trots op.”