53 procent van de Duitse werknemers met een glaasje te veel op heeft wel eens zijn mobiele telefoon, USB-stick of MP3-speler met daarop bedrijfsgevens verloren. Onze buren aan de andere kant van Het Kanaal volgen met 50 procent. Maar de Nederlandse medewerkers blijken ook bij dronkenschap zeer nuchter. Slechts 5 procent verloor wel eens draagbare opslagmedia.
Meer dan de helft van de respondenten die wel eens mobiele telefoon, USB-stick of MP3-speler verloren gaf aan dat dit tijdens de Kerstborrel zelf gebeurd is. In de meeste gevallen is het apparaat hierna niet meer teruggevonden. Ook worden taxi’s en het openbaar vervoer vaak genoemd door respondenten als plek waar zij vermoedelijk het apparaat zijn verloren. Meer bij Security.nl



