Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Kleisterlee: ’Nog niet met pensioen’

Gerard Kleisterlee wil ook na dit jaar aanblijven als bestuursvoorzitter van Philips. Dat schrijft de Volkskrant woensdag, zich baserend op een interview met de Philips-bestuursvoorzitter.

“Officieel is de afspraak dat bestuurders met pensioen gaan in de eerste maand van het jaar dat ze 62 worden,” aldus Kleisterlee. “Maar als de aandeelhouders en mijn vrouw het goedvinden en zolang ik het leuk vind, wil ik aanblijven.” Kleisterlee wordt in september van dit jaar 61.
(De Volkskrant)

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.