Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Gemeente in de fout: een bloemetje

De gemeente Nijmegen gaat inwoners die terecht klagen over een fout van ambtenaren vanaf komende maand een goedmakertje in de vorm van een bloemenbon sturen. De afdeling waar de fout is gemaakt, moet zelf opdraaien voor de kosten van de bloemenbon.

Dat heeft een woordvoerder van de gemeente woensdag gezegd. Om te bepalen aan welke servicenormen ambtenaren moeten voldoen, geldt vanaf de derde week van januari een zogenoemd klantenhandvest. In dit openbare stuk staat onder meer precies wat klanten van de gemeente mogen verwachten. Nijmeegse ambtenaren worden vanaf volgende week getraind in werken met het handvest, aldus de woordvoerder. 
( ANP)

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.