De eerste ochtendspits na de kerstvakantie leidt maandag tot drukte op de snelwegen in Nederland. Rond 08.15 uur stond er bijna 450 kilometer file.
Dat meldt de VerkeersInformatieDienst. “Automobilisten moeten na de vakantie weer wennen aan het verkeer en het slechte weer speelt ook een rol,” zegt VID-woordvoerder Ronald van Loon. De organisatie spreekt van een zeer zware ochtendspits.
(Novum Nieuws)



