De camera’s zijn in de meeste grote steden uit de flitspalen gehaald met het oog op de jaarwisseling.
“Dat gebeurt vrijwel in alle grote steden”, aldus een politiewoordvoerster. “Overigens is dat geen vrijbrief voor automobilisten om meteen alle regels aan de laars te lappen,” benadrukt ze. “We blijven op het oog controleren op verkeersovertredingen.” (Telegraaf)



