Bedrijven hoeven minder statistische gegevens af te staan aan de overheid. De ministers van Financiën van de landen van de Europese Unie steunen een plan daartoe van de Europese Commissie.
Minister Gerrit Zalm (Financiën) is erg gelukkig met de administratieve lastenverlichting voor bedrijven. “Een van de voorstellen is dat we niet langer dubbel registreren: de uitvoer uit het ene land en de invoer in het andere land. Een van die twee is genoeg.’’
(ANP)



