Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Mr Marvis groeit keihard met slow fashion, en mag zich nu ook B Corp noemen

Premium - Mr Marvis is in 2022 met ruim 70 procent gegroeid en verkocht meer dan 750.000 broeken en shorts. De challenger groeit keihard, met slow fashion. Maar die duurzame kant schreeuwt medeoprichter David Sipkens niet van de daken. 'We hebben gewoon keuzes gemaakt die ons goed leken.'

David Sipkens oprichter Mr Marvis

Gratis verder lezen?

Maak snel en eenvoudig een gratis account en krijg toegang tot premium artikelen.

Of heb je al een account? Log dan in.

Om dit bericht te kunnen lezen moet je ingelogd zijn

Vestibulum id ligula porta felis euismod semper. Donec ullamcorper nulla non metus auctor fringilla. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus.

Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Morbi leo risus, porta ac consectetur ac, vestibulum at eros. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod. Curabitur blandit tempus porttitor. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna.