Maatschappelijk verantwoord ondernemen is niet langer een modewoord, driekwart van de Nederlandse ondernemers is tevreden over de balans tussen werk en privé, en 70 procent wil de eigen website komend kwartaal stevig onder handen nemen.
Om inzicht in te krijgen in deze en meer zaken heeft Sprout in samenwerking met De Goudse de Sprout Barometer ontwikkeld, een door onderzoeksbureau Motivaction goedgekeurd onderzoek.
We onderzoeken elk kwartaal de visie van ondernemers op zaken als de economie, politiek, de scheiding tussen werk en privé, financiering en vele andere gebieden. Elk kwartaal publiceren we de resultaten in Sprout en op www.sproutbarometer.nl, becommentarieerd door een expertpanel.
De eerste resultaten die Sprout en De Goudse 10 april hebben gepresenteerd, in het Ondernemerscafé in Den Haag, zijn verrassend. Op een schaal van 1 tot 10 toont de eerste Sprout Barometer een 5,2 als indexcijfer voor het ondernemersvertrouwen.
Lees het volledige rapport op: www.sproutbarometer.nl