Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Pinkcube

Pinkcube, moeiteloos het mooiste resultaat. Wij verzorgen uw promotiemateriaal. We hebben binnen elke productcategorie de beste producten geselecteerd, en we...

Pinkcube, moeiteloos het mooiste resultaat.

Wij verzorgen uw promotiemateriaal. We hebben binnen elke productcategorie de beste producten geselecteerd, en we zorgen voor de perfecte bedrukking en bezorging. Topkwaliteit dus. Want uw logo staat erop. Dus moet het goed zijn. Dat garanderen we.

Wij maken het graag gemakkelijk voor u. Elke dag weer. Zodat u kan doen waar u goed in bent. Want wees eerlijk; liever besteedt u niet te veel tijd aan uw promotiemateriaal en het uitzoeken van relatiegeschenken. Een offerte binnen 1 minuut? Doen we. Een simulatie van het product met uw logo erop? Hebben we. Uw eigen persoonlijke klantomgeving? Gefixed! Niet voor niets zijn onze klanten zo blij met ons. Elke dag werken we keihard om het beter te doen dan gisteren. Zodat u krijgt wat u wilt hebben. Dat is nou typisch Pinkcube: moeiteloos het mooiste resultaat.

Vanuit frustratie

Pinkcube is al tien jaar marktleider op het gebied van online relatiegeschenken en promotieartikelen in Nederland en België. Pinkcube is ontstaan vanuit frustratie. Onze eigen frustratie. Voordat Pinkcube geboren werd hadden we namelijk een internetbureau. Toen we zelf promotieartikelen wilde bestellen merkten we hoe moeilijk dat was.

Dat moest beter, vonden wij. Als pionier in een conservatieve markt hebben we nooit voor de gemakkelijkste weg gekozen. Tegenwoordig worden we vaak gekopieerd. Dat is mooi. Blijkbaar doen we dus iets goed. Bekijk hier onze bereikte mijlpalen.

Pinkcube’s klanten vertellen

Swiss Sense prikkelt medewerkers met de quote ‘waar droom jij van?’

Swiss Sense koos voor een bedrukte mok als cadeau voor medewerkers om de nieuwe structuur te introduceren. Een van de redenen voor een mok als cadeau, is dat het symbool staat als gespreksstarter. Of je nou bij het koffieapparaat met elkaar in gesprek bent of wanneer je met elkaar in gesprek gaat over ontwikkeling bij Swiss Sense, een kop koffie of thee pakken is de voorbereiding voor elk goed gesprek. “Bovendien vond ik het belangrijk dat we zelf nog iets konden toevoegen aan het cadeau. Een mok was daar perfect voor. Uiteindelijk hebben we de mok gevuld met chocolaatjes en een persoonlijk kaartje”, vertelt Jennifer, directiesecretaresse bij Swiss Sense.

Lees volledige testimonial.

Hoe Porsche en Bentley paraplu’s omtoveren tot echte fan items

“We merken dat klanten echt fan zijn geworden van onze paraplu’s en het zien als een soort collectors item. Er zijn zelfs klanten die specifiek vragen naar de paraplu’s die we bedrukt hebben met ons logo.”

Lees volledige testimonial.

De kracht van een multifunctionele give-away in onzekere tijden volgens reclamebureau Dock14

“We denken van tevoren goed na over het inhaakmoment en welk product flexibel inzetbaar is zodat het ook bruikbaar is voor een plan b. Dat hebben we ook gedaan voor gin merk Gibson’s. In samenspraak met Gibson’s besloten we om deze zomer in te haken op alles dat oranje is. Het Europees Kampioenschap en de Olympische Spelen van afgelopen zomer waren perfecte momenten om het gin merk onder de aandacht te brengen en gratis iets weg te geven in de horeca en slijterijen. We hebben uiteindelijk bedacht om oranje waaiers te bedrukken als give-away met het logo van Gibson’s via Pinkcube.”

Lees volledige testimonial

Kaemingk verrast klanten op afstand met persoonlijk kerstcadeau

“Kerst was het moment om prospects en bestaande klanten te verrassen met een persoonlijk presentje. Waar normaliter de fysieke showrooms van Kaemingk prachtig versierd zijn en klanten de ultieme kerstsfeer in levende lijve ervaren, was dat afgelopen jaar anders door de lockdown. Daarom besloot de marketingafdeling dat kerst het geschikte moment was om middels een presentje het Kaemingk-gevoel persoonlijk over te brengen.”

Lees volledige testimonial