Elke organisatie -ook de uwe- heeft in haar top-prioriteitenlijst staan: méér aandacht voor onze klanten! Want tevreden en loyale klanten zijn hét middel voor succes in de toekomst.
Datum: 6 februari 2015
Locatie: Pakhuis de Zwijger, Amsterdam
Prijs: € 995,- (excl. btw)
Meer info: download brochure
Als alleen het beste goed genoeg is
Als ook uw organisatie méér uit haar klanten wil halen, blokkeer dan NU in uw agenda: 6 februari 2015. Het seminar de Klantenfluisteraars van Jos Burgers en Jan van Setten bij DenkProducties. Zonder twijfel het beste seminar over klantgerichtheid van Nederland.
Jos Burgers en Jan van Setten
Jan en Jos geven u een fascinerende rondleiding door het klantenbrein. Waarom zijn klanten soms zo lastig? Hoe ontdekt u hoe een (potentiele) klant werkelijk denkt? Zij geven u verwarrend eenvoudige antwoorden op uw prangende vragen:
- Hoe beslist een klant echt?
- Waarom komt mijn boodschap (soms) anders over dan ik wil?
-
Aan welke knoppen moet ik draaien om een klant voor me te winnen?
Schrijf snel in voor dit seminar, uw klanten verdienen het!
Video preview