Jaarlijks worden zo’n 100.000 werknemers vaak tot heel vaak gepest door de collega’s.
Dat is 1,5 procent van alle personeel. Een op de vijf werknemers krijgt te maken met ongewenst gedrag van klanten. Vrouwen hebben hier vaker last van dan mannen.
Dat blijkt uit de Arbobalans die staatssecretaris Van Hoof van Sociale Zaken dinsdag naar de Kamer heeft gestuurd.
(De Telegraaf)



