Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

MCB Nederland wint Gouden Oor

MCB Nederland is gekozen tot de organisatie met het beste klachtenmanagement. De prijs werd dit jaar voor de eerste keer uitgereikt door het Platform voor Klachtenmanagers.

Naast MCB Nederland waren de ING Bank en KPN genomineerd. De jury koos staalhandelsbedrijf MCB tot winnaar “vanwege het brede besef van het belang van klachtenmanagement binnen de gehele organisatie en de wijze waarop klachtenmanagement aantoonbaar leidt tot foutreductie en tot versterkte relaties met klanten.”

In de ogen van de jury beschikt MCB Nederland over een sterke klant- en
klachtgevoelige cultuur. Hierdoor is er veel aandacht voor klachten en
worden klachten als aanjager van operational excellence benut. Het Gouden Oor zal elke twee jaar door het Platform voor Klachtenmanagers worden toegekend.

 

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.