Het voor het eerst door Management Team en de Rotterdam School of Management georganiseerde MT College was een groot succes. Afgelopen donderdag 16 juli kropen ruim 200 managers in een echte collegezaal om de bijeenkomst met de titel 'Hallo, is daar iemand?' aan te horen.
Het MT College draaide om nieuwe manieren om de klant te bereiken, die zijn ontstaan dankzij de opkomst van internet. De echte collegezaal in de Erasmus Universiteit in Rotterdam waar het event plaatsvond, zat vol enthousiaste managers. De sprekers kwamen met allerlei adviezen en iedereen verliet de zaal in de namiddag vol nieuwe ideeën en plannen.
Benieuwd wat u gemist heeft? Het artikel 'Media veranderen, het brein blijft hetzelfde' geeft een korte impressie van hetgeen besproken is tijdens het college. Zo wordt onder andere uitgelegd hoe het brein werkt en hoe u daar uw voordeel mee doet. (klik hier om naar het artikel te gaan.)
Sprekers
Het MT College vond plaats onder leiding van Ewald Smits (MT Mediagroep) En Klaas Wassens (RSM). Sprekers waren: Klaas Wassens (Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit.), Paul Postma (marketingadviesbureau Paul Postma Marketing Consultancy), Boris Vesters (marketingbureau Energize), Kitty Valentin (bij Nutricia Nederland verantwoordelijk voor de marketingcommunicatie medical), Vincent Rump (mediabureau MediaRepublic) en José Gerards (Plan Nederland).
Hieronder vindt u een kleine sfeerimpressie:
Ewald Smits (MT Mediagroep) ondervraagt sprekers.
Ruim 200 managers bezohcten het MT College.
Spreker Vincent Rump (MediaRepublic)
Paul Postma (PPMC)
José Gerards (Plan Nederland)
Boris Vesters (Energize)
Kitty Valentin (Nutricia)