De populariteit van e-mail neemt af onder Britse bedrijven, zo blijkt uit onderzoek van internetbelbedrijf Vonage. Steeds vaker worden zaken via de telefoon gedaan.
Uit een onderzoek onder vijfhonderd Britse bedrijven blijkt dat maar liefst 41 procent de voorkeur geeft aan de telefoon. Voor 37 procent is mail het favoriete communicatiemiddel. Vonage noemt snelheid, gemak en beter contact met de klant als redenen voor de comeback van de telefoon.
Ook internetbellen is bezig aan een opmars onder de Britse bedrijven. Inmiddels maakt een op de vijf bedrijven gebruik van VoIP.
(NU.nl)



