-
10 seconden: de maximale tijd die je hebt om iemands interesse te wekken
-
Luister twee keer zoveel als je spreekt
-
Wees numeriek precies. Bijvoorbeeld: ‘we bellen binnen vijf minuten terug.’ Hoe preciezer je bent (en nakomt), hoe meer vertrouwen je kweekt
-
Maak marketinguitingen niet nodeloos ingewikkeld – wie begrijpelijk schrijft maakt 70 procent meer kans op een verkoop, weet Sales by 5
-
Hangt sterk samen met 4, wees mager in marketingboodschappen. Beperk je tot de hoofdzaken (het liefst één), volgens Sales by 5 goed voor een stijging van de kans op verkoop van 60 procent
-
Imago is belangrijk, nog belangrijker zijn de voordelen die je biedt en je leveringsbetrouwbaarheid
-
Wie sterk verschilt van de concurrentie heeft 370 procent meer kans op succes en winst, stelt Harvard Business Review
-
Waarmee adverteer je? Is het hetgeen waarmee je de concurrentie op achterstand zet?
-
Weet iedereen binnen het bedrijf wat je onderneming exact doet? Zorg voor kant-en-klare soundbites
-
Zorg voor een visitekaartje dat laat zien waar je en je onderneming voor staat