“Toen we begin 2011 bezig waren met de introductie van de Babboe City, een verlengde bakfiets met twee wielen, kwam een collega met deze spreuk. Het duurde namelijk lang voor we het design van de fiets goed genoeg vonden. We wilden dat hij hufterproof was, een groot rijcomfort had en jarenlang mee zou gaan. We hebben veel onderzoek gedaan en moeders op het schoolplein hebben de fiets voor ons getest. Daarna hebben we het model verder aangepast. Pas toen we ervan overtuigd waren dat het helemaal goed was, hebben we de fiets in productie genomen. Kwaliteit is de enige route naar succes. Hadden we dit proces niet zo uitgebreid en zorgvuldig aangepakt, dan hadden we waarschijnlijk niet zoveel tevreden klanten en mond-tot-mond reclame gehad. Zo hebben we ooit eens verkeerde stickers voor op onze bakfietsen verkocht. Die werkten nog niet goed, zo’n fout kost veel meer geld dan het leveren van kwaliteit. De Babboe City is nu een van onze best lopende modellen. We zijn sowieso marktleider in het bakfietssegment omdat de kwaliteit van onze fietsen goed is en de prijs laag. Om dat te realiseren, verkopen we onze fietsen niet in fysieke winkels maar via internet. We organiseren veel open dagen waarop klanten de fiets kunnen uitproberen. Daarnaast hebben we een eigen mobiele servicedienst: monteurs komen aan huis de gewenste reparaties uitvoeren.