Ondernemersmagazine Inc.com presenteert de veertien beste businessboeken van 2009:
-
Getting to Plan B door John Mullins and Randy Komisar – over doorzetten na ongelukkige beslissingen en blunders
-
Trust Agents door Chris Brogan and Julien Smith – over de businesskansen van social media
-
Outliers door Malcolm Gladwell – over cultuur en haar invloed op businesssucces
-
Early Exits door Basil Peters – alles over exitstrategie
-
Poorly Made in China door Paul Midler – productie in China is goedkoop, maar slecht van kwaliteit, stelt Paul Midler
-
Exploiting Chaos door Jeremy Gutsche – over groeien in tijden van crisis
-
How the Mighty Fall door Jim Collins – hoe extreme groei het begin kan zijn van een pijnlijk faillissement
-
Shop Class as Soulcraft door Matthew Crawford – over ambachtelijk ondernemerschap
-
Clever door Rob Goffee and Gareth Jones – slimme Werknemers betalen zich niet altijd zichtbaar uit, maar zijn volgens Goffee en Jones onmisbaar in iedere onderneming
-
Crush It! door Gary Vaynerchuk – van hobby naar ondernemer
-
Change door Design door Tim Brown – over de regels van goed productdesign
-
Borrowing Brilliance door David Kord Murray – de titel zegt het al: beter goed gejat dan slecht bedacht
-
The Match King door Frank Partnoy – biografie over de opkomst en ondergang van Ivar Kreuger
-
I Love You More Than My Dog door Jeanne Bliss – over klantenservice
Uitgebreide samenvattingen van de boeken vindt u op de website van Inc.com.