Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

CRM-platform

Wie commercieel wil excelleren en groei wil realiseren, zorgt dat marketing, sales en customer support naadloos samenwerken. Dat klinkt misschien eenvoudig, maar is het allerminst. In dit dossier verkennen we de kansen en mogelijkheden: zo optimaliseer je het commerciële proces.

IN SAMENWERKING MET

Webs is een EMEA top 3 HubSpot Consultancy Partner voor bedrijven die slimmer willen groeien met het HubSpot CRM Platform en bijbehorend
ecosysteem. Richt je sales, marketing en service processen zodanig in dat het meetbaar gaat bijdragen aan je groei.

Meer info
Maakindustrie aluminium

Wat maakbedrijven van SaaS-bedrijven kunnen leren: it’s the marketing stupid

De markt van SaaS groeit snel en hard, eigenlijk vergelijkbaar met de maakindustrie aan het begin van de industriële revolutie....

clock 4 min

John Koster

Dit is waarom bedrijven hun commerciële proces moeten digitaliseren, zegt John Koster

Als maakbedrijf investeren in digitalisering van je commerciële processen? Een ‘no-brainer’, vindt marketingexpert John Koster. ‘Er is zoveel méér dan...

clock 4,5 min

Drie leidende CRM platform-oplossingen die je helpen groeien

Wie wil groeien, kiest voor een crm-platform dat meebeweegt. Maar belangrijker is dat je een systeem kiest wat ervoor zorgt...

clock 2,5 min

Van frustreren naar faciliteren: zo deal je met een lappendeken van software

Veel bedrijven beschikken over een lappendeken aan software en softwaresystemen die in het beste geval met elkaar praten. Historisch gezien...

clock 3,5 min

CRM webs

Checklist CRM: vermijd déze zes struikelblokken

Wie de groei en klanttevredenheid van haar onderneming wil waarborgen, verfijnt zijn digitale strategie met een geolied CRM-platform. Maar hoe...

clock 3,5 min

Het megasucces van Walt Disney in vijf lessen

Het succes en de positie van Disney is iets wat ieder bedrijf, hoe klein of groot ook, als voorbeeld kan...

clock 5 min

customer experience

Steven van Belleghem: ‘De nieuwe marketeer is een friction hunter’

Nu we de gouden eeuw van digital naderen, is het van levensbelang om de tijd die een klant aan je...

clock 3 min

Waarom technologie je sterkste salespersoon moet zijn

Waarom technologie je sterkste salespersoon moet zijn

Technologie maakt marketing persoonlijker, sales efficiënter en customer support beter. Benut daarom de digitale sporen die klanten achterlaten. Ze verbeteren...

clock 3 min

Lees in deze case study hoe Nmbrs +136% traffic genereert en +10% meer deals sluit met een customer-centric sales- en marketing methode.

Download gratis

Lees in deze case study hoe Toyota Material Handling de inbound strategie succesvol uitrolt in meerdere markten. Met als resultaat in Nederland: +200% online MQL’s.

Download gratis

Lees in deze case study hoe Mollie erin slaagde meer uit HubSpot te halen en het gebruik met 200% te verhogen door marketing- en sales processen te standaardiseren.

Download gratis

Lees in deze case study hoe Veco Precision bouwt aan een toekomstbestendige commerciële organisatie en meer omzet genereert in het digitale tijdperk. Met als resultaat: 30% new business via online.

Download gratis
/