Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Verandermanagement

Deze collegereeks Veranderkunde verschaft u een helder inzicht in de uitdagingen en kansen van verandermanagement.

De hoogleraren geven aan, mede op basis van eigen ervaring en onderzoek, hoe u innovatieve strategieën implementeert die leiden tot effectiviteit en groei in een uiterst competitieve omgeving.
 

Dit evenement is inmiddels geweest. Bekijk de overige evenementen.

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

 

Nieuwe visies en originele inzichten die leiden tot tastbare resultaten.
Veranderingen raken meestal alle medewerkers in uw organisatie en vragen om intelligente manieren van aanpak. Of het nu gaat om interne veranderingen (nieuwe werkprocessen, structuren of systemen) of om veranderingen die ingegeven worden door de omgeving (toegenomen concurrentie, nieuwe wetgeving, internationalisering, technische ontwikkeling). Het vermogen van managers om adequaat in te spelen op deze veranderingen bepaalt in hoge mate het succes van uw organisatie.

In feite is ieder manager een ‘verandermanager’
Ieder manager staat voor de taak om effectief sturing te geven aan veranderingen. En daarbij gaat het niet alleen om flexibiliteit, creativiteit, doorzettingsvermogen en ervaring. Het gaat vooral ook om de juiste toerusting.

Hoe gaat u om met angst voor verandering?
Hoe verhoogt u de veranderingsbereidheid in uw organisatie? Hoe reageert u op onvoorspelbare veranderingen? Hoe voorkomt u dat de opbrengst van veel veranderingsprocessen mager of zelfs nihil is? Hoe ontwikkelt en implementeert u veranderingsprocessen? Hoe geeft u leiding aan verandering? En welke systematische aanpak is voor u het meest geschikt? Deze reeks geeft u het antwoord op deze vragen.

En de wetenschap denkt met u mee
Dit curriculum biedt u de mogelijkheid kennis te maken met de visies van 11 toonaangevende hoogleraren. Zij combineren wetenschap met praktijk en zijn allen sprekers van een uitstekend caliber.

Generatie Z is snel afgeleid – en niemand durft het te bespreken

Premium - Jonge medewerkers worstelen met hun focus - met een schermtijd op sociale media van gemiddeld 3,5 uur per dag is dat geen verrassing. Maar wijs niet te snel met de vinger, schrijft Gen Z-expert Laura Bas. Dit is nog maar het begin van een veel groter probleem.

laura bas generatie z focus

Gratis verder lezen?

Maak snel en eenvoudig een gratis account en krijg toegang tot premium artikelen.

Of heb je al een account? Log dan in.

Om dit bericht te kunnen lezen moet je ingelogd zijn

Vestibulum id ligula porta felis euismod semper. Donec ullamcorper nulla non metus auctor fringilla. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus.

Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Morbi leo risus, porta ac consectetur ac, vestibulum at eros. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod. Curabitur blandit tempus porttitor. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna.