Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Linda van Strien (Danone)

Linda van Strien (1977)

Danone – Commercial Strategy Director, Danone Medical Nutrition

Bonafide goudhaan. Begon bij Mars bij de kernproductgroep snacks – wat bij dat bedrijf alleen is weggelegd voor de talenten. Dankzij Van Strien staat in veel bedrijfskantines naast de koffieautomaat ook een snackautomaat van Mars, voor de ongezonde trek. In 2006 maakte van Strien de overstap naar Danone, dat haar op jonge leeftijd met zware verantwoordelijkheden de weg op stuurt. Van Strien bepaalt nu in haar eentje de commerciële strategie van de Danone Medical, een divisie met een omzet van ruim 900 miljoen euro. Danone-collega’s op vergelijkbare posities zijn minstens 40.

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Bekijk het overzicht van alle 100 Goudhaantjes en lees meer over de totstandkoming van de lijst.

Lees ook het boek: Zeven eigenschappen die jou succesvol maken!