Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Mobilee wint MT1000 en is daarmee de beste zakelijke dienstverlener van 2020

Mobilee management & advies is de beste zakelijke dienstverlener van Nederland. Dat blijkt uit de MT1000, het jaarlijkse onderzoek van businessplatform MT/Sprout onder ruim vijfduizend zakelijke beslissers.

De MT1000-lijst van beste dienstverleners wordt samengesteld na onderzoek door de Universiteit van Amsterdam in opdracht van MT/Sprout. Voor de MT1000 worden bedrijven beoordeeld op klantgerichtheid, productleiderschap, excellente uitvoering en de Net Promoter Score (NPS). Respondenten zijn beslissers met inkoopbevoegdheid die in de afgelopen drie jaar zaken hebben gedaan met de bedrijven die ze beoordeelden.

Naar de lijst

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

De top 10 beste dienstverleners uit de MT1000:

Rank Dienstverlener
1 Mobilee management & advies
2 Office Centre
3 Sales Improvement Group
4 TransIP (team.blue)
5 The Executive Network
6 Strato
7 RedFoxBlue
8 KLM
9 DSV
10 Enrise

 

De MT1000 geeft inzicht in hoe dienstverleners in 59 branches, waaronder executive search, uitzendbureaus, accountancy en schoonmaak scoren ten opzichte van hun directe concurrenten. Zo wordt Dirkzwager legal & tax het meest gewaardeerd als juridisch dienstverlener en voert ING Private Banking de lijst met wealth managers aan. UvA-professor Henk Volberda is met zijn Amsterdam Centre for Business Innovation verantwoordelijk voor het onderzoek. “Je moet zorgen voor tevreden klanten die je bij een onderzoek als dit weten te herinneren. Daarvoor moet je een goed product hebben, klantgericht zijn en zeer efficiënt werken. Slimme bedrijven zijn in staat op al deze terreinen te maximaliseren.”

Belangrijker dan ooit

Volgens hoofdredacteur van MT/Sprout Remy Ludo Gieling is de klantgerichtheid waar de MT1000 om draait dit coronajaar belangrijker dan ooit. ‘Juist nu zullen dienstverleners extra hun best moeten doen om dicht bij hun klanten te blijven. De digitale transformatie overbrugt een deel van de afstand, maar wij geloven dat je juist nu harten kunt winnen door een extra stap waarmee je je klant écht helpt.’

Naar de lijst