Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Thuiswerker wil liever naar kantoor

Thuiswerkers missen contact met collega's. Ongeveer 14 procent van de thuiswerkers zou eigenlijk liever naar kantoor komen. Dat blijkt uit een enquête van een Amerikaanse onderzoeksgroep.

Bovendien maken thuiswerkers zich zorgen over hun carrièreperspectief. Ook hebben ze te maken met gebrek aan ruimte thuis of het gemis van bepaalde faciliteiten, zoals het kunnen kopieren.

Uit het onderzoek blijkt verder dat werkgevers vooral de voordelen van telewerken zien: er is minder kantoorruimte nodig, terwijl bij een griepepidemie het personeel elkaar niet kan aansteken.
(De Financiële Telegraaf )

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.