Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Onderzoek: hotels zijn saai

Daar zit u dan, ergens op de Veluwe in een chique hotel. Het fijne tweepersoonsbed staat klaar, de koelkast is ruim gevuld en op de badkamer liggen maar liefst twee gratis zeepjes. Dus. Saai he?

Consumenten vinden hotelkamers meestal saai en eenvormig. Dat blijkt uit een marktonderzoek van de InterContinental Hotel Group (IHG) bij reizigers uit de Verenigde Staten, Europa en Azië. Op het gebied van accommodatie voldoen de hotels volgens de ondervraagden wel, maar ze willen vooral een gepersonaliseerde ervaring.

“Uit de resultaten van het onderzoek blijkt dat hotelgasten het liefst een unieke ervaring opdoen waar ze nog lang kunnen over praten,” aldus het rapport. “Ze sturen daarbij vooral aan op personalisering. Ze voelen zich geen onderdeel van één of andere groep.”

Bron: Brandweek via Express

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.