Slim werken, Tex Gunning wil de wereld veranderen, waarom de beeldbuis dom blijft en Neelie Kroes over het vrouwenquotum.
De Starbucks van de kantoorartikelenbranche heeft grootse plannen voor de Oude Wereld. Corporate Express werd al overgenomen. De rest van het continent moet volgen. Hoe Staples Europa verovert leest u in MT 19. Evenals de vraag waarom internet nog niet via de beeldbuis beschikbaar is. Want technisch kan er al van alles, maar gevestigde belangen weten een brede doorbraak vooralsnog tegen te houden.
En hoe gaat Het Nieuwe Werken eruit zien? Microsoft Nederland heeft een unieke voorsprong, blijkt in dit nummer. Niet nieuw, maar ook noodzakelijk om te overleven in de toekomst is een divers team. Neelie Kroes spreekt uitgebreid over het nut van diversiteit en welke rol vrouwen daarin zelf hebben.
Vergader nooit meer vierkant. Welke opties er dan wel zijn, leest u in de rubriek 'how to'. Daar leest u ook hoe flirten kan bijdragen aan het zakelijk succes. Verder in dit nummer onder andere: pret met Ferrari's, netwerkidee als trend, Herman den Blijker en Bob de Manager toont zich van zijn barmhartige kant.
Klik hier om het nieuwste nummer online door te bladeren.