Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Haribo doet aan Willy Wonka-marketing

Snoepfabrikant Haribo geeft tien Engelse kinderen de kans om een dag lang een snoepfabriek te bezoeken in het plaatsje Pontrefact in West Yorkshire.

Een en ander gebeurt in geest van het boek ‘Sjakie en de chocoladefabriek’ van de wereldberoemde Britse kinderboekenschrijver Roald Dahl. Er wordt alleen geen chocola in gouden wikkels op de markt gebracht, maar een schrijfwedstrijd uitgeschreven. In minder dan honderd woorden kunnen kinderen onder de veertien jaar uitleggen waarom zij tot de toen gelukkigen dienen te behoren.
De winnaars zullen in de fabriek hun eigen snoep mogen ontwerpen. Haribo-woordvoerder Christian Freund: “In een snoepfabriek binnenkomen is een droom voor veel kinderen, en die willen wij werkelijkheid maken.” (PdW) Bron: Ananova.com

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.