Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Floris van Bommel belooft schuine grappen

Floris van Bommel is één van de drie keynote sprekers op de Sprout ChallengerDay 2008: "Het wordt een aaneenschakeling van sterke verhalen, anekdotes en schuine moppen."

De in 1735 opgerichte schoenfabriek van de familie Van Bommel wordt inmiddels gerund door de negende generatie Van Bommels. Floris van Bommel vertelt op de ChallengerDay hoe hij het oud-industriële familiebedrijf omvormde tot een modern modebedrijf, dat concurreert met de grootste internationale modehuizen. Het submerk Floris van Bommel is zijn belangrijkste wapenfeit. Het zorgde ervoor dat de onderneming aansluiting vond bij een nieuwe groep consumenten.

 

Geen cijfertjes

Van Bommel bezweert Sprout in een toelichting dat zijn verhaal geen opsomming van cijfers en grafieken wordt. “Het wordt een aaneenschakeling van sterke verhalen, anecdotes en schuine moppen.”

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

 

Heeft u vragen aan Floris van Bommel? Stel ze en win gratis toegang tot de ChallengerDay!