Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

De beste businessboeken voor 2009

Wat zijn de businessboeken die uw onderneming in 2010 vooruit gaan helpen? De beste van 2009 op een rij.

Inc.com presenteert de veertien beste businessboeken van 2009:

Wekelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.
  1. Getting to Plan B door John Mullins and Randy Komisar – over doorzetten na ongelukkige beslissingen en blunders
  2. Trust Agents door Chris Brogan and Julien Smith – over de businesskansen van social media
  3. Outliers door Malcolm Gladwell – over cultuur en haar invloed op businesssucces
  4. Early Exits door Basil Peters – alles over exitstrategie
  5. Poorly Made in China door Paul Midler – productie in China is goedkoop, maar slecht van kwaliteit, stelt Paul Midler
  6. Exploiting Chaos door Jeremy Gutsche – over groeien in tijden van crisis
  7. How the Mighty Fall door Jim Collins – hoe extreme groei het begin kan zijn van een pijnlijk faillissement
  8. Shop Class as Soulcraft door Matthew Crawford – over ambachtelijk ondernemerschap
  9. Clever door Rob Goffee and Gareth Jones – slimme Werknemers betalen zich niet altijd zichtbaar uit, maar zijn volgens Goffee en Jones onmisbaar in iedere onderneming
  10. Crush It! door Gary Vaynerchuk – van hobby naar ondernemer
  11. Change door Design door Tim Brown – over de regels van goed productdesign
  12. Borrowing Brilliance door David Kord Murray – de titel zegt het al: beter goed gejat dan slecht bedacht
  13. The Match King door Frank Partnoy – biografie over de opkomst en ondergang van Ivar Kreuger
  14. I Love You More Than My Dog door Jeanne Bliss – over klantenservice

Uitgebreide samenvattingen van de boeken vindt u op de website van Inc.com.