Wat zijn de businessboeken die uw onderneming in 2010 vooruit gaan helpen? De beste van 2009 op een rij.
Inc.com presenteert de veertien beste businessboeken van 2009:
- Getting to Plan B door John Mullins and Randy Komisar – over doorzetten na ongelukkige beslissingen en blunders
- Trust Agents door Chris Brogan and Julien Smith – over de businesskansen van social media
- Outliers door Malcolm Gladwell – over cultuur en haar invloed op businesssucces
- Early Exits door Basil Peters – alles over exitstrategie
- Poorly Made in China door Paul Midler – productie in China is goedkoop, maar slecht van kwaliteit, stelt Paul Midler
- Exploiting Chaos door Jeremy Gutsche – over groeien in tijden van crisis
- How the Mighty Fall door Jim Collins – hoe extreme groei het begin kan zijn van een pijnlijk faillissement
- Shop Class as Soulcraft door Matthew Crawford – over ambachtelijk ondernemerschap
- Clever door Rob Goffee and Gareth Jones – slimme Werknemers betalen zich niet altijd zichtbaar uit, maar zijn volgens Goffee en Jones onmisbaar in iedere onderneming
- Crush It! door Gary Vaynerchuk – van hobby naar ondernemer
- Change door Design door Tim Brown – over de regels van goed productdesign
- Borrowing Brilliance door David Kord Murray – de titel zegt het al: beter goed gejat dan slecht bedacht
- The Match King door Frank Partnoy – biografie over de opkomst en ondergang van Ivar Kreuger
- I Love You More Than My Dog door Jeanne Bliss – over klantenservice
Uitgebreide samenvattingen van de boeken vindt u op de website van Inc.com.