Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Ceo Endemol stapt op

De bestuursvoorzitter van entertainmentbedrijf Endemol stapt onverwacht op. De Spanjaard Joaquim Agut Bonsfills vertrekt om persoonlijke redenen.

Volgens een woordvoerder van Endemol heeft hij meer dan genoeg van het gereis tussen Hilversum en zijn woonplaats in de omgeving van het Spaanse Barcelona.

De aankondiging van het vertrek van de topman kwam voor Endemol woensdagavond laat als een verrassing. Agut staat op de loonlijst bij Telefónica.” Dit Spaanse telecombedrijf bezit 75 procent in Endemol.

De komst van Agut ging gepaard met een hoop ophef. Hij werd benoemd door moederbedrijf Telefónica. Agut kwam op de plek van Aat Schouwenaar die vele jaren bij Endemol heeft gewerkt, maar slechts een halfjaar aan het roer stond.
(ANP)

Dagelijks de nieuwsbrief van Management & Leiderschap ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.