Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Harro Schwencke wil met Upfront een nieuwe Unilever bouwen: ‘Maar dan oprecht’

Premium - Transparantie. Daar begint het mee voor Upfront, de startup in eitwitrijke repen en andere sportvoeding. Zo vermeldt het bedrijf in de webshop hoeveel het kost om een product te maken. 'Als je intenties goed zijn, maakt het niet uit als mensen weten wat je verdient', zegt hoofd marketing Harro Schwencke.

upfront eiwit repen poeder harro schwencke
Harro Schwencke.

Gratis verder lezen?

Maak snel en eenvoudig een gratis account en krijg toegang tot premium artikelen.

Of heb je al een account? Log dan in.

Om dit bericht te kunnen lezen moet je ingelogd zijn

Vestibulum id ligula porta felis euismod semper. Donec ullamcorper nulla non metus auctor fringilla. Duis mollis, est non commodo luctus, nisi erat porttitor ligula, eget lacinia odio sem nec elit. Donec id elit non mi porta gravida at eget metus.

Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Morbi leo risus, porta ac consectetur ac, vestibulum at eros. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod. Curabitur blandit tempus porttitor. Maecenas sed diam eget risus varius blandit sit amet non magna.