Ik heb me eerst gericht op kleine winkeliers, maar werk nu aan een pilot voor een groothandel die Winkel naar Webwinkel wil aanbieden aan haar klanten. Op die manier kan ik flink opschalen. Mijn doel is om in drie jaar tijd duizend webwinkels online te hebben. Ik heb al een aanbod gehad van een investeerder, maar dat heb ik afgeslagen omdat ik me niet kon vinden in de voorwaarden. For the time being ben ik nog zzp’er, maar ik wil binnen een jaar personeel aannemen om de groei bij te houden. Tot die tijd werk ik veel met freelancers, zodat ik toch volume kan maken.
Ik ben natuurlijk geen volledig bedrijf dat zes jaar bestaat, dus probeer ik onderscheidend te zijn. Met alleen ‘ik ben de beste’ of ‘ik ben de goedkoopste’ kom je er niet als zzp’er. Ik probeer veel in contact te komen met klanten en laat ze meteen een oplossing zien, al voor ze besluiten met mij in zee te gaan. Dat betekent dat ik veel werk gratis doe en lange dagen maak, gemiddeld zo’n zestien uur. Dat ik met Winkel naar Webwinkel op nummer één sta in Google is eigenlijk niet de bedoeling. Ik wil een rem zetten op nieuwe klanten, want die kosten te veel tijd nu ik bezig ben met grote projecten.”