Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

The Young Generation

Simon van Cleeff (28) en David Robustelli (29) Sinds 2009 Omzet: 350 000 euro Challenger omdat: The Young Generation de eerste - en eigenlijk enige - specialist is op het gebied van interactieve jongerenmarketing. In de communicatiewereld bestaan er bureaus die goed zijn in jongerenmarketing. En er zijn bureaus die zich hebben gespecialiseerd in interactieve marketing. Op het snijvlak van die disciplines heeft er lange tijd een grote stilte geheerst. Tot 2009 dan, want Simon van Cleeff en David Robustelli zijn in dat jaar gestart met The Young Generation, volledig gespecialiseerd in interactieve jongerenmarketing. “Wij weten waar jongeren online zitten, wat ze leuk vinden en wat de trends zijn”, stelt Simon van Cleeff. “De gevestigde bureaus hebben die kennis slechts beperkt in huis. Op deelgebieden bestaat er weliswaar ervaring, maar The Young Generation beheerst deze discipline volledig. Ook interactieve jongerenmarketing kent zijn eigen spelregels, wij beheersen die als geen ander.” Groter groeien wil The Young Generation vooral op eigen kracht en dankzij de kwaliteit van het eigen portfolio, waarin namen zitten als Disney en Heinz. Ook is samengewerkt met producenten van speelfilms als Loft en Lang en Gelukkig.  

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.