Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Vraaggestuurd adverteren

Het wordt steeds makkelijker om reclameblokken over te slaan. Gewoon de dvd-recorder aanknallen en een kwartiertje later instappen in uw favoriete programma. Goed nieuws voor adverteerders.

Dagelijks de nieuwsbrief van Startups & Scaleups ontvangen?



Door je in te schrijven ga je akkoord met de algemene en privacyvoorwaarden.

Tenminste. Als we de ontwikkelingen in de VS volgen. Daar hebben ze Tivo – een digitale recorder met een knopje ’skip advertising’. De dood voor reclamemakers? Nee, dat dan weer niet.

Want Tivo start volgend jaar met een zoekmachine voor televisiereclame. Kijkers kunnen aangeven in wat voor een uitingen ze wél geïnteresseerd zijn. Reclame wordt op maat geleverd, de opbrengst van deze reclameblokken is meetbaar voor de adverteerder. Reclame wordt namelijk niet altijd gehaat. Het is niet voor niets dat de reclameblokken rond de Super Bowl de duurste en de best bekeken van de wereld zijn. Meer op Adverlab.